|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۱
کد خبر: ۲۷۱۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۰
­بیش از 27 هزار زائر ایرانی خانه خدا تاکنون وارد عربستان شده اند.
 ­بیش از 27 هزار زائر ایرانی خانه خدا تاکنون وارد عربستان شده اند.

رئیس سازمان حج و زیارت گفت تا امروز 27 هزار و 199 زائر ایرانی با 110 پرواز شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" وارد عربستان شده اند .

علی رضا رشیدیان با اشاره به اینکه هم اکنون 58 هزار و 379 ویزا برای زائران ایرانی دریافت شده است، افزود: انتقال زائران ایرانی با 361 پرواز رفت از 19 ایستگاه پروازی به فرودگاههای مدینه و جده درحال اجرا است که از این تعداد، تاکنون انتقال زائران از ایستگاه های پروازی زنجان، یزد و اهواز پایان یافته است و بقیه ادامه دارد.

رئیس سازمان حج و زیارت گفت : بر اساس توافق ایران و عربستان، انتقال همه زائران و عوامل اجرایی حج تمتع 98 از طریق هما اجرا می شود.

پروازهای زائران ایرانی به عربستان تا نهم مرداد به مدینه و چهاردهم مرداد به جده ادامه دارد و پس از انجام مناسک حج، مرحله بازگشت آنها به ایران از 26 مرداد آغاز خواهد شد.

نخستین گروه حجاج ایرانی روز دوشنبه هفدهم تیر در قالب 9 کاروان وارد مدینه شدند و پس از زیارت مرقد مطهر پیامبر اعظم (ص)و قبور ائمه (ع)، مدینه را با اتوبوس به سوی مکه ترک کردند.

رئیس سازمان حج و زیارت با تاکید براینکه تاکنون مشکل خاصی در ارائه خدمات به زائرین بیت الله الحرام در مدینه منوره و مکه مکرمه مشاهده نشده است تصریح کرد: تاکنون در مجموع عملیات حج 98 به خوبی پیش رفته و در حال اجرا است .
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین