|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۲۷۱۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶
وی در مورد اینکه صلاحیت او یک روز پیش از برگزاری انتخابات احراز شد، گفت: خدا هر کس را به نحوی آزمایش می کند و من هم با آبرویم آزمایش شدم. راضی به رضای خداوند هستم و امیدوارم از آزمایشات الهی سربلند بیرون بیاییم. این موضوع تاثیرات زیادی داشت و ۲۵ روز وقت من را گرفت. ۱۴ ساعت وقت داشتم که در انتخابات شرکت کنم. چند تن از دوستانم هم به فرد دیگری رای دادند.
  رئیس جدید فدراسیون کشتی گفت: هیچکس از فدراسیون حذف نمی‌شود و با کار تیمی در کار را پیش می‌بریم.

علیرضا دبیر پس از انتخاب به عنوان رئیس جدید فدراسیون کشتی گفت: اینجا نیامدم که با کسی تسویه‌حساب کنم. با حذف افراد، به طور کامل مخالفم. چند نفر از کسانی که به عبدالمهدی نصیرزاده رای دادند از دوستان من بودند. با هر ۱۲ نفری که به نصیرزاده رای دادند کار خواهم کرد تا ثابت کنم که برای کشتی آمده‌ام.

وی افزود: امیدوارم برای کشتی مثمر ثمر باشم. نمی‌شود تنهایی که کار کرد. اگر وزارت محترم ورزش، کمیته ملی المپیک و مدیران هیات‌های استانی نباشند کار پیش نمی‌رود. من فردی شورایی هستم و بیش از ۱۰ سال در شورای شهر سابقه کار دارم و می‌دانم که باید کار گروهی انجام شود. امیدوارم همه هیات‌های استانی کمک کنند چرا که کار خیلی سختی در پیش داریم.

رئیس جدید فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: به زودی گزارشی از عملکرد فدراسیون قبلی ارائه خواهیم داد. اصحاب رسانه هم بدانند که من زیاد فرد مطبوعاتی نیستم. شهرت ام‌الفساد است و از این مسائل فراری هستم. چه دوران قهرمانی و چه در دوران مدیریت قبلی هم اهل مصاحبه کردن نبودم. اگر در این مدت صحبت نکردم مرا حلال کنید اما به زودی سخنگو انتخاب خواهیم کرد تا گزارشی ارائه کند.

دبیر اضافه کرد: در فدراسیون «من» وجود ندارد و هر چه هست «ما» هستیم. یک تیم هستیم و از سیستان و بلوچستان تا مازندران و تهران هیچ فرقی برای ما ندارد. همه باید در کنار هم کمک کنند.

وی گفت: از همه اعضای مجمع و کاندیداها تشکر می‌کنم. نصیرزاده انرژی زیادی داشت و چندین بار به هر استان سفر کرد. بازهم تاکید می‌کنم که حذفی در فدراسیون کشتی نداریم.

رئیس جدید فدراسیون کشتی گفت: صلاح خدا در این انتخاب بوده است و امیدوارم که بتوانیم خدمت کنیم و پرچم ایران را در همه رده‌های سنی بالا ببریم. از وزارت ورزش، کمیته المپیک، مدیران کل و دستگاه‌های اجرایی کشور می‌خواهم که کشتی را فرزند خودشان بدانند چرا که کشتی ورزش ملی ماست. باید حمایت صورت بگیرد تا کشتی به جایگاهی که در اوایل دهه ۸۰ داشت بازگردد. از همه درخواست حمایت داریم؛ چه نفراتی که در فدراسیون قبلی بودند و زحمت کشیدند و چه نفرات جدیدی که به فدراسیون کشتی اضافه می‌شوند. امیدوارم که خدا و مردم از کاری که انجام می‌دهیم راضی باشند.

وی در مورد تائید نشدن ۲ کشتی‌گیر سابق برای حضور در انتخابات خاطرنشان کرد: امیررضا خادم و عباس جدیدی افراد بزرگ کشتی ما هستند و همه ما آنها را دوست داریم و به چنین نفراتی افتخار می کنیم. امیدوارم هر ۲ آنها به ما کمک بدهند. همه که نباید در فدراسیون باشند. با توجه به آسیب‌شناسی که صورت گرفته شرایط کشتی چندان خوب نیست و کار سختی در پیش داریم.

دبیر در خصوص تغییرات در فدراسیون کشتی گفت: هنوز تصمیمی در این باره نگرفتم.

وی در مورد کادر فنی تیم‌های ملی آزاد و فرنگی و تغییرات در این تیم‌ها خاطر نشان کرد: کادر فنی فعلی حتماً باید محکم به کارشان ادامه دهند. تغییر در این زمان صدمات زیادی دارد. همه مربیان فعلی تیم‌های ملی، افراد شناخته شده‌ای هستند.

رئیس فدراسیون کشتی در رابطه با اینکه آیا کادر فنی فعلی تا المپیک به کارش ادامه خواهد داد؟ گفت: من تنها تصمیم‌گیرنده نیستم. به زودی کمیته فنی در فدراسیون تشکیل خواهد شد تا برای تیم‌های ملی تصمیم‌گیری کنند. امیدوارم تصمیمی نگیریم که تیم در این شرایط دچار مشکل شود. باید آرام و با حوصله و بدون عجله تصمیم گرفت.

وی در مورد اینکه صلاحیت او یک روز پیش از برگزاری انتخابات احراز شد، گفت: خدا هر کس را به نحوی آزمایش می کند و من هم با آبرویم آزمایش شدم. راضی به رضای خداوند هستم و امیدوارم از آزمایشات الهی سربلند بیرون بیاییم. این موضوع تاثیرات زیادی داشت و ۲۵ روز وقت من را گرفت. ۱۴ ساعت وقت داشتم که در انتخابات شرکت کنم. چند تن از دوستانم هم به فرد دیگری رای دادند.

دبیر در خصوص اولین اقدامش پس از حضور در فدراسیون کشتی گفت: اولین اقدامی که خواهم کرد این است که فردا به کربلا بروم.

دبیر در مورد اینکه نماینده بازرسی اعلام کرده تاییدیه او هنوز برای ریاست صادر نشده است، گفت: این را بهتر است همان نفرات پاسخ دهند.

علیرضا دبیر روز چهارشنبه و در دور دوم مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی با کسب ٣١ رای از مجموع ۴۳ رای به عنوان رییس جدید این فدراسیون انتخاب شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین