|
|
امروز: چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۲۷۱۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴
این اظهارات بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه در جلسه گفت‌وگو در چارچوب دوره مرکزی که دفتر جوانان رهبری مرکزی حزب بعث عربی سوسیال طی سه روز برگزار کرد، مطرح شد.
بشار اسد تاکید کرد: وطن خانه‌ای متعلق به همه است. ما امروز در وضعیتی غرق در اصطلاحات زندگی می‌کنیم که هدف از آن تحقق شکست فرضی بر ما بود زیرا جامعه ما مبتنی بر تنوع است و مساله در این خلاصه می‌شود که غرب می‌خواست این تنوع را با هدف گرفتن جامعه با اصطلاحاتی که هیچ ربطی به جامعه ما ندارند، به تنفر تبدیل کند.

 به نقل از روزنامه الوطن سوریه، این اظهارات بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه در جلسه گفت‌وگو در چارچوب دوره مرکزی که دفتر جوانان رهبری مرکزی حزب بعث عربی سوسیال طی سه روز برگزار کرد، مطرح شد.

بشار اسد تاکید کرد: هر آنچه بود مشارکت اکثر مردم بود که به توافقی فراگیرتر رسیدیم و به تبع آن کشور به طور برنامه‌ریزی شده‌ای شاهد تحول شد و این از طریق مذاکره و تقویت تمرکززدایی طبق اصول و سازوکارهایی مشخص انجام شد، زیرا اکثر سازوکارها در بسیاری از موارد منجر به موفقیت یا شکست هر موسسه و نهادی می‌شوند.

وی افزود: حزب بعث مسؤول مقابله با اصطلاحاتی است که جامعه ما را هدف گرفته‌اند باید آنها را از طریق مذاکره و مشارکت توضیح دهد و شفاف سازی کند بدون اینکه درباره اهمیت وجود ریشه‌های این اصطلاحات اهمال کاری کند زیرا آن به ما در وحدت درک‌مان در قبال چنین اصطلاحاتی نظیر سکولاریسم و اصول مدنی و غیره کمک کرد لذا باید توجه داشت که ارتباطات مستقیمی بین این اصطلاحات و زندگی روزمره ما وجود دارند.

براساس سایت "البعث مدیا" وی در این جلسه تاکید کرد: اگر مذاکره نکنیم موفق نمی‌شویم و هیچ مسؤولی نمی‌تواند بدون مذاکره پیشرفتی در عملکردش داشته باشد.

براساس سایت "البعث مدیا"، این نشست طی سه روز به بررسی نقش حزب بعث و سازمان‌های مردمی در مقابله با افراط گرایی و اصطلاحات متعارف و غیرمتعارفی که منجر به اختلاف و جنگ می‌شوند، پرداخت.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین