|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۲
کد خبر: ۲۷۱۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹
عباس عابدی، سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان نیز گفت: «در این حادثه ۱۳ نفر شامل ۱۰ زن، دو پسر بچه و یک دختر خردسال جان خود را از دست داده‌اند. مصدومان نیز که ۸ زن و یک مرد بودند توسط 4 آمبولانس و یک بالگرد به بیمارستان 9 دی خمینی شهر منتقل شدند.»
وقوع سه سانحه خونین رانندگی در جاده‌های کشور طی 24 ساعت گذشته 26 کشته و 11 مصدوم بر جا گذاشت.

تصادف پراید و پژو/ نخستین سانحه شامگاه یکشنبه 24 تیر در کیلومتر 53 جاده قدیم ساوه در نزدیکی شهر پرندک رخ داد و یک دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ بشدت با یکدیگر برخورد کردند.به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، سرهنگ ایرج کهریزی- رئیس پلیس راه استان مرکزی - گفت: براثر این تصادف خونین سه نفر از سرنشینان پراید و سه سرنشین خودروی ۴۰۵ جان خود را از دست دادند. براساس اعلام کارشناسان پلیس راه، علت این سانحه انحراف به چپ خودروی پژو ۴۰۵ اعلام شد.

واژگونی مینی بوس بین شهری/ حادثه رانندگی مرگباری نیز ساعت 9 و 38 دقیقه صبح دوشنبه در جاده بویین به خوانسار در استان اصفهان رخ داد که یک دستگاه مینی بوس بین شهری با 22 مسافر به داخل دره سقوط کرد و واژگون شد. در این سانحه رانندگی 10 زن و سه کودک جان باختند. سرهنگ رحمانی، رئیس مرکز اطلاعات و‌ کنترل ترافیک پلیس راهور‌ ناجا به «ایران» گفت: «بررسی‌های اولیه از این حادثه که در محدوده شهر گلپایگان اصفهان رخ داد، نشان می‌دهد سرعت غیرمجاز راننده مینی بوس بین شهری در سر پیچ و ناتوانی در کنترل خودرو عامل سقوط بوده است اما تحقیقات تکمیلی ادامه دارد. براساس آخرین گزارش‌ها 12 نفر از مسافران در محل جان باختند و یک نفر نیز در بیمارستان کشته شد.»عباس عابدی، سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان نیز گفت: «در این حادثه ۱۳ نفر شامل ۱۰ زن، دو پسر بچه و یک دختر خردسال جان خود را از دست داده‌اند. مصدومان نیز که ۸ زن و یک مرد بودند توسط 4 آمبولانس و یک بالگرد به بیمارستان 9 دی خمینی شهر منتقل شدند.»

 دستور رسیدگی قضایی ویژه/ حبیبی، رئیس کل دادگستری استان اصفهان نیز گفت: «مسافران مینی بوس از اهالی شهرستان داران بودند. از همان دقایق اولیه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خوانسار در محل حضور یافته و با تشکیل پرونده قضایی تحقیقات مقدماتی آغاز شد. همچنین دستور رسیدگی ویژه و سریع به این پرونده به‌منظور شناسایی علل و عوامل دخیل در وقوع این حادثه تلخ و مقصر احتمالی آن صادر و ابلاغ شد.»

انفجار اتوبوس در تصادف با خودروی قاچاقچیان سوخت/ سومین سانحه مرگبار جاده‌ای ساعت 9 و 40 دقیقه صبح دیروز در کیلومتر 30 جاده ایرانشهر به بزمان اتفاق افتاد و خودروی قاچاقچیان سوخت با اتوبوس اسکانیا برخورد کرد. دراین حادثه 7 نفر کشته شدند. این اتوبوس با 5 سرنشین در مسیر ایرانشهر به شیراز در حرکت بود که با پژویی که از مسیر روبه‌رو می‌آمد، برخورد کرد و منفجر شد.سرهنگ نادر رحمانی، در این باره به «ایران» گفت: «بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد خودروی پژو که حامل سوخت قاچاق بود، به‌دلیل سبقت غیرمجاز در مسیر مخالف از روبه‌رو با اتوبوس مسافری برخورد کرده و به‌دلیل شدت برخورد هر دو خودرو دچار آتش‌سوزی شدند. سرنشینان هر دو خودرو در دم جان باختند و راننده پژو مقصر این حادثه اعلام شده است.»محمود رضا ناصح، مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر نیز به «ایران» گفت: «با توجه به شدت حادثه، سه دستگاه آمبولانس و یک بالگرد از این دانشگاه به محل حادثه اعزام شدند. در بررسی‌های اولیه جسد 4 نفر از سرنشینان اتوبوس و 2 سرنشین پژو در محل پیدا شد اما پس از حضور تیم هلال احمر پیکر پنجمین سرنشین اتوبوس نیز در محل کشف شد و آمار کشته‌ها به 7 نفر رسید.»
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین