|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۳
کد خبر: ۲۷۱۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴
کارول ماه پیش مدعی شد که ترامپ، ۲۳ سال پیش در رختکن یک فروشگاه به نام "برگدورف گودمن" در منطقه منتهن، به وی تجاوز کرده است.
 نویسنده آمریکایی که مدعی شده بود ترامپ در دهه 90 وی را مورد تجاوز جنسی قرار داده است، به دیلی بیست اعلام کرده است که قصد اقدام قانونی علیه وی را دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از وبسایت خبری-تحلیلی دیلی بیست، جین کارول‌، ستون‌نویس آمریکایی به دیلی بیست گفته است که قصد دارد علیه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور، اقدام قانونی کند؛ به گفته او، ۲۳ سال پیش، ترامپ وی را مورد تهاجم جنسی قرار داده است.

او به این پایگاه خبری گفته است: "من درباره مطرح ساختن اتهامات فکر نکرده بودم، اما حال مردم مرا متقاعد می‌کنند که این کار هوشمندانه است؛ اگر بتوانم وکیل خیلی باهوشی بگیرم، شاید بتوانیم راه حلی [بر اساس مقررات] پیدا کنیم؛ این مسئله را بررسی خواهم کرد".

کارول ماه پیش مدعی شد که ترامپ، ۲۳ سال پیش در رختکن یک فروشگاه به نام "برگدورف گودمن" در منطقه منتهن، به وی تجاوز کرده است.

پیش‌تر، دو زن به نیویورک تایمز گفته بودند که کارول در دهه ۹۰، داستان تجاوز را برایشان بازگو کرده بود.

دونالد ترامپ، ادعای تجاوز از سوی کارول را رد و در مصاحبه‌ای اختصاصی با پایگاه خبری هیل، اعلام کرده بود: "او از دسته افرادی که مورد علاقه من باشد نیست".

ترامپ، تاکنون تمام ادعاهای مبنی بر بدرفتاری جنسی که علیه او مطرح شده‌اند را رد کرده است.

کارول ماه پیش اعلام کرده بود که قصد اقدام قانونی علیه ترامپ را نداشته است. وی در برنامه شبکه "ام‌اس‌ان‌بی‌سی" نیز اعلام کرده بود: "من این موضوع را بی‌احترامی به زنانی می‌دانم که در مرزها هستند و همیشه تحت تجاوز جنسی قرار می‌گیرند و هیچ محافظتی از آن‌ها نمی‌شود".


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین