|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۳۸
کد خبر: ۲۷۱۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۰
مدیرکل توسعه و نوسازی مدارس خوزستان گفت: بعد از وقوع زلزله مسجدسلیمان تا این لحظه ۱۳ مدرسه سنگی دچار آسیب شده و حدود ۹۰ کلاس درس تخریب و نیازمند بازسازی مجدد هستند.
 مدیرکل توسعه و نوسازی مدارس خوزستان گفت: بعد از وقوع زلزله مسجدسلیمان تا این لحظه ۱۳ مدرسه سنگی دچار آسیب شده و حدود ۹۰ کلاس درس تخریب و نیازمند بازسازی مجدد هستند.

به گزارش مهر، علی قربانی در جلسه ستاد بحران شهرستان مسجدسلیمان اظهار کرد: بعد از وقوع زلزله تا این لحظه ۱۳ مدرسه سنگی دچار آسیب شده و حدود ۹۰ کلاس درس تخریب و نیازمند بازسازی مجدد هستند.

وی افزود: سه مدرسه نیازمند مقاوم سازی و ۱۰ مدرسه نیازمند تعمیرات هستند.

مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس خوزستان تصریح کرد: ۲۵ میلیارد تومان پروژه برای شهرستان مسجدسلیمان تعریف شده که تاکنون اجرایی نشده است.

قربانی گفت: برای مناطق روستایی چهار پروژه نوسازی مدارس شهرستان مسجدسلیمان شروع به کار کرده است.

وی اضافه کرد: در استان خوزستان ۱۳ منطقه با وضعیت حساس وجود دارد که برای بازسازی آنها به ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس خوزستان بیان کرد: این اعتبار کلان در حالی مورد نیاز است که کل بودجه نوسازی مدارس استان خوزستان تنها ۲۵ میلیارد تومان تعیین شده است.

وی افزود: تا چند روز آینده هیئتی از سوی سازمان نوسازی مدارس کشور به شهرستان مسجدسلیمان اعزام و اعتبارات ویژه برای بازسازی و نوسازی مدارس این شهرستان در نظر گرفته شود.

قربانی گفت: مدارسی که حتی دیوارها و اماکن آنها تنها ترک برداشته اند، هر لحظه شاید با زلزله ای با ریشتری به مراتب کمتر از زلزله قبلی تخریب شوند.

مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس خوزستان خبرداد: طرح تخریب، نوسازی و بازسازی مدارس شهرستان مسجدسلیمان تدوین شده که در گروه بعدی به استانداری خوزستان ارائه می‌شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین