|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۹
کد خبر: ۲۷۱۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۹
در این نمایشگاه که با همکاری موسسه فرهنگی هنری مشعر برگزار می شود، 15 پوستر نفیس از مسجدالحرام، منا، عرفات،جنت البقیع، مشعر الحرام، صفا و مروه، میقات، مدینه النبی و کعبه به نمایش گذاشته می شود.
به مناسبت فرا رسیدن دهه محرم، فرهنگسرای مترو «کارگاه طراحی پوستر عاشورایی» را با موضوعات امر به معروف و نهی از منکر و بصیرت برگزار می کند.
 این کارگاه برای بهره‎مندی از خلاقیت و ایده‎های جدید و مشارکت هنرمندان فعال عرصه گرافیک در فرهنگسازی و معرفی فرهنگ عاشورایی برگزار می شود.

در کارگاه «کارگاه طراحی پوستر عاشورایی» درباره قالب پوستر، تصویر در پوستر، تایپوگرافی و ایده پردازی بحث و تبادل نظر خواهد شد و شرکت کنندگان با توجه به سرفصل‎های مدنظر به طراحی پوستر زیر نظر استاد نصیر بشیری مدرس کارگاه می پردازند و از آثار خلق شده در این کارگاه، نمایشگاهی در ایام محرم در ایستگاه های مترو برپا خواهد شد.
طراحان گرافیک، دانشجویان و علاقه مندان به هنر طراحی پوستر می توانند روز پنجشنبه یکم آبان ماه ساعت 11 تا 18 در این کارگاه یک روزه که با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو در نگارخانه شهدا واقع در ایستگاه متروی شهدا برگزار می شود، شرکت کنند.

*«حج، معنویت، خود باوری و اتحاد اسلامی» در نگارخانه آبی

در این نمایشگاه که با همکاری موسسه فرهنگی هنری مشعر برگزار می شود، 15 پوستر نفیس از مسجدالحرام، منا، عرفات،جنت البقیع، مشعر الحرام، صفا و مروه، میقات، مدینه النبی و کعبه به نمایش گذاشته می شود.
نمایشگاه «حج، معنویت، خودباوری و اتحاد اسلامی» از 30 مهرماه به مدت 10روز از ساعت 9تا 18 در نگارخانه آبی واقع در؛ میدان امام حسین(ع)، خیابان منتظری، خیابان خشکبارچی، بوستان خیام میزبان علاقه مندان است.

*روایت نقاشان کوچک از دنیای بزرگ

مسوول خانه فرهنگ امیرکبیر از برگزاری نمایشگاه نقاشی آثار 6 تا 8 ساله ها با عنوان «روایت نقاشان کوچک از دنیای بزرگ» خبر داد.
صدیقه جعفری درباره جزییات برگزاری این نمایشگاه گفت: هنرآموزان 6 تا 8 ساله خانه فرهنگ امیرکبیر در کلاس های نقاشی این مرکز، زیر نظر زهرا علی اکبری مربی نقاشی کودک، تحت آموزش های اصولی قرار گرفته و نقاشی هایی با نگاه کودکانه، از دنیا و پیرامون خود خلق کرده اند که مجموعه ای بی نظیر و جذاب برای تماشای بزرگترها به نمایش می گذارد.

جعفری افزود: از میان نقاشی های خلق شده توسط کودکان، آثار برگزیده 14 تن از هنرجویان با موضوعات و تکنیک های مختلف انتخاب شده و در این نمایشگاه به نمایش درخواهد آمد.
وی ادامه داد: برگزاری این نمایشگاه ضمن ایجاد انگیزه و تشویق کودکان، موجب شناسایی استعدادهای آنان و ترغیب والدین به پرورش هنری فرزندانشان خواهد شد.

مسوول خانه فرهنگ امیرکبیر بیان کرد: این نمایشگاه ساعت 16 روز پنجشنبه اول آبان ماه افتتاح می شود و تا روز چهارشنبه هفتم آبان ماه ساعت 10 تا 17 در فرهنگسرای معرفت واقع در؛ شهرزیبا، شهران، روبه روی درمانگاه مرکزی میزبان علاقه مندان است.


منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین