|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۲۷۰۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷
این مقام برزیلی در ادامه درباره محمد بن سلمان ادعا کرد: او شخصیت لطیفی دارد و پویا است و باعث می‌شود تا اطرافیان وی در زمان گفت‌وگو با او احساس راحتی کنند.
نماینده فدرال پارلمان برزیل و پسر رئیس‌جمهوری این کشور در سخنانی به تعریف و تمجید ولیعهد عربستان سعودی پرداخت و عربستان را را فردی "پویا" توصیف کرد و گفت: می‌خواهیم شریک نخست عربستان در آمریکای لاتین باشیم.

 ادواردو بولسونارو، نماینده فدرال پارلمان برزیل و سومین پسر رئیس جمهوری کنونی این کشور در گفت‌وگو با روزنامه سعودی عکاظ تاکید کرد که کشورش به تحکیم روابط خود با عربستان در سایه چشم‌انداز ۲۰۳۰ این کشور و از طریق امضای توافقنامه میان دو کشور برای حرکت چرخه همکاری در زمینه‌های اقتصادی چشم دوخته است.

این مقام برزیلی همچنین تأکید کرد: برزیل دوست دارد که اولین شریک عربستان در آمریکای لاتین باشد.

وی گفت که محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان پیشرفت اقتصادی برزیل را ستوده است و او برای اولین با در جریان دیدار بن سلمان و رئیس جمهوری برزیل در حاشیه نشست جی ۲۰ با وی دیدار کرده است.

این مقام برزیلی در ادامه درباره محمد بن سلمان ادعا کرد: او شخصیت لطیفی دارد و پویا است و باعث می‌شود تا اطرافیان وی در زمان گفت‌وگو با او احساس راحتی کنند.

وی درباره کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس نیز گفت: فرصت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری در این کشورها و صادرات تولیدات‌مان به این کشورها می‌بینم.

ادواردو سومین پسر ژایر بولسونارو، رئیس جمهوری برزیل است که در سال ۲۰۱۵ از طریق پارلمان وارد عرصه سیاسی این کشور شد و سال ۲۰۱۸ نیز برای بار دوم انتخاب شد و از محبوبیت مردمی ویژه‌ای برخوردار است، طوری که در انتخابات ۲۰۱۸ برزیل بیش از ۸.۱ میلیون رأی به دست آورد که بالاترین میزان رأی در تاریخ پارلمان این کشور محسوب می‌شود و در حال حاضر ریاست دو کمیته امور خارجی و دفاع ملی پارلمان را بر عهده دارد.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین