|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۴۶
کد خبر: ۲۷۰۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۷
من باور دارم که خانه اسرائیل از عنکبوت سست‌تر است و دلیل علمی نیز برای آن دارم، همه اقدامات دشمن پس از جنگ ۳۳ روزه برای جلب اعتماد، با شکست روبه‌رو شد، شکست اسرائیل در غزه به بحران اعتماد و اطمینان بیش از پیش دامن زد و آن را عمیق‌تر کرد.
 دبیر کل حزب‌الله لبنان شامگاه جمعه در مصاحبه با شبکه المنار به سوالات مختلفی درباره تحولات لبنان و منطقه پاسخ داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید به نقل از العالم، دبیرکل حزب الله لبنان در ابتدای مصاحبه با شبکه المنار گفت: وظیفه خود می‌دانم که یادبود پیروزی جنگ ۳۳ روزه، به تمامی کسانی که این پیروزی را به وجود آوردند و در مقدمه آنها خانواده شهدا، رزمندگان، مجروحان و تمامی ارکان معادله طلایی ارتش، ملت و مقاومت تبریک بگویم.

دبیر کل حزب‌الله لبنان خاطرنشان کرد: همه دستاوردهای جنگ ۳۳روزه هنوز پابرجاست بلکه تثبیت نیز شده است، مقاومت به‌رغم تحریم ها در ۱۳ سال گذشته، هر روز قوی‌تر شده و به شکل چشمگیری پیشرفت کرده است.

وی یادآورد شد: امنیتی که امروز در لبنان برقرار است، مردم با مقاومت خود آن را به دست آوردند و مهم تر از همه این که، امروز توازن مقابله میان لبنان و رژیم صهیونیستی وجود دارد. ما هم اکنون دارای قدرت تهاجمی ویژه‌ای هستیم و مسلح به سلاح‌های ویژه‌ای هستیم.

دبیرکل حزب الله لبنان یادآور شد: چه کسی می گوید ما دارای موشک پدافند هوایی هستیم و چه کسی می‌گوید ما آنها را داریم؟ ما در این زمینه اطلاعات را آشکار نمی‌کنیم.

سیدحسن نصرالله افزود: در سال ۲۰۰۶ ( جنگ ۳۳ روزه) قدرت تهاجمی ما محدود بود اما امروز دارای قابلیت تهاجمی در حد نیروهای رزمی آموزش‌دیده هستیم؛ صهیونیست‌ها به نیروهای خود و مسئولان نظامی به مسئولان سیاسی هیچ اعتمادی ندارند.

دبیرکل حزب الله لبنان یادآور شد: در جنگ ۳۳ روزه، درگیری را به خاک دشمن کشاندیم و هم اکنون نیروهای مقاومت در هدف‌گیری و تضعیف جبهه داخلی دشمن قدرتمندتر از پیش هستند؛ اسرائیل برای ترمیم جبهه داخلی؛ مانورهای زیادی برگزار کرد اما هنوز مشکلاتش پابرجاست.

وی تاکید کرد: من باور دارم که خانه اسرائیل از عنکبوت سست‌تر است و دلیل علمی نیز برای آن دارم، همه اقدامات دشمن پس از جنگ ۳۳ روزه برای جلب اعتماد، با شکست روبه‌رو شد، شکست اسرائیل در غزه به بحران اعتماد و اطمینان بیش از پیش دامن زد و آن را عمیق‌تر کرد.

دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به توان موشکی و تهاجمی مقاومت گفت: نیروهای مقاومت می‌توانند سراسر فلسطین اشغالی حتی منطقه ایلات در جنوبی‌ترین نقطه را کاملا هدف قرار دهند. رژیم صهیونیستی از حمله به لبنان خودداری می کند و از نیروهای مقاومت بیمناک است، صهیونیست‌ها گفتند اگر مخازن آمونیاک حیفا هدف قرار گیرد، تلفات زیادی برجای خواهد گذاشت، نیروهای مقاومت می‌توانند اسرائیل را با تخریب مناطقی که در تیررس موشک‌های ماست، به عصر حجر بازگردانند.

 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین