|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۳
کد خبر: ۲۷۰۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۹
مرادی ادامه داد: من در هر مسابقه ای که شرکت کردم بهترین مدال و نتیجه را به دست آوردم اما در یک مسابقه فقط اوت شدم و اینکه همه می‌گویند پیر شدی را قبول ندارم و قطعا ادامه می‌دهم. در مسابقات سال آینده جبران می‌کنم.
دونده نیمه استقامت تیم ملی دوومیدان ایران گفت: با توجه به امکانات و رسیدگی هایی که از طرف فدراسیون صورت گرفت، تعداد مدال ها و نتایج به دست آمده در بازیهای آسیایی خوب بود.
سجاد مرادی درباره بازی‌های آسیایی اینچئون اظهار کرد: همان‌طور که همه می‌دانستند من از ناحیه پا مصدوم بودم و همین موضوع باعث شد برای شرکت در بازی ها دچار مشکل شوم. قبل از مسابقات مصدومیت پایم به من فشار آورد و آمپول بی‌حسی به من تزریق کردند تا در مسابقه دچار مشکل نشوم. اما این امپول با وضعیت من سازگاری نداشت و آشیل پایم ورم کرد، نتوانستم کفشم را پا کنم و از دور رقابت‌ها کنار رفتم.

مرادی ادامه داد: من در هر مسابقه ای که شرکت کردم بهترین مدال و نتیجه را به دست آوردم اما در یک مسابقه فقط اوت شدم و اینکه همه می‌گویند پیر شدی را قبول ندارم و قطعا ادامه می‌دهم. در مسابقات سال آینده جبران می‌کنم.
او درباره علت شرکت کردنش در بازی ها با وجود مصدومیت اظهار کرد: برای چه نباید می‌رفتم؟ باید شانسم را امتحان می‌کردم و نباید این فرصت را از دست می‌دادم. من با دکترها صحبت کردم و گفتند می‌توانی با امپول در بازی‌ها شرکت کنی. همه چیز می‌توانست بهتر از این ها باشد و مدال طلا را به دست بیاورم.

مرادی درباره نتایج کاروان دوومیدانی ایران در بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: نتایج دوومیدانی که اصلا خوب نبود و شرایطی که برای ما دراین بازی ها رقم خورد مناسب نبود. اما نسبت به امکانات و رسیدگی هایی که شده این مدال ها کافی بوده است. بیشتر از این هم کسی انتظار نداشت مدال بیاوریم، از نظر من امکانات ضعیف بود.
او درباره علت نتایج ضعیف دوومیدانی تصریح کرد: اگر بخواهم صحبت کنم کسی خوشش نمی آید. اگر کمی فکر کنیم می‌فهمیم که چه شرایطی بوده و نقطه ضعف از طرف چه کسانی وجود داشته که شرایط این چنین شده است. من ترجیح می دهم نگویم تا مشکلی پیش نیاید.

مرادی درباره برنامه های فدراسیون اظهار کرد: من یک مربی به نام "سمیر خدار" از کشور آفریقا داشتم که بنا به شرایطی از ایران رفت و اینکه به چه دلیل این اتفاق افتاد خبر ندارم و باید از فدراسیون بپرسید. اعزام من به اینچئون هم که کاملا عجیب بود. یک روز اعلام می‌شد که در لیست هستم، روز بعد می‌گفتند نیستی. واقعا این شرایط خوب نبود اما من خودم را مقصر نمی‌دانم.
او درباره اینکه فدراسیون علت اعزامش به اینچئون را فشار رسانه ها عنوان می‌کند، به ایسنا گفت: زمانی که شانس خوبی برای کسب مدال در یک رشته وجود دارد، قطعا او در اولویت اعزام قرار می‌گیرد. اگر فدراسیون بر اساس تجربه قرار بود کسی را بفرستد من در اولویت بودم و اگر براساس شانس مدال هم بود بازهم من در لیست قرار می‌گرفتم. من این دلیل را که به خاطر رسانه ها اعزام شدم، قبول ندارم و حتی اگر نمی‌رفتم هم مهم نبود و به ورزش ادامه می‌دادم.

دونده نیمه استقامت تیم ملی دوومیدانی درباره درمان مصدومیت خود گفت: در حال حاضر تلاش می‌کنم مصدومیتم برطرف شود و به تمرینات برگردم. شاید حدود 10 یا 20 روز دیگر پایم را جراحی می‌کنم و امیدوارم هرچه زودتر خوب شوم و به دوران اوجم برگردم.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین