|
|
امروز: شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۱
کد خبر: ۲۷۰۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۱
مردم اما همچون گذشته، رییس جمهوری را گره گشای مشکلات خود می دانستند، امیدی دیگر را در تنگنای مشکلات خود یافتند و آماده طرح مسائل و دردسرهای زندگی خود برای رییس جمهوری شدند.
 زنجان که از هفته های گذشته منتظر سفر رییس جمهوری بوده، اکنون به لحظات ثانیه شماری استقبال از رییس دولت تدبیر و امید رسیده است.
از ابتدای شهریور امسال خبر این سفر در میان مردم زنجان زمزمه شد و فکرها را مشغول خود کرد.

'رییس جمهور پایان شهریور و یا مهر ماه به زنجان سفر می کند' و این همان خبری بود که تمام مردم و مسوولان را به تکاپو انداخت که زمان دقیق سفر رییس جمهوری به این استان چه تاریخی است و برای این سفر چه برنامه ای باید تدارک دید.
از همان روزها همه با قوتی بیشتر برای آماده سازی شهر و استان زنجان تلاش کردند، خیابان ها رنگ و روی تازه به خود گرفت، جدول ها نوسازی، فضاهای سبز ساماندهی و ورودی شهر با آسفالت ریزی جدید آماده ورود رییس جمهوری شد.

هر دستگاهی برنامه ای را در دستور کار خود قرار داد، همه می دانستند که در این سفر رییس جمهوری بنا را بر رسیدگی به مشکلات موجود و تعیین تکلیف طرح های بلا تکلیف یا نیمه کار گذاشته است.
سرمایه گذاران به رونق بازار خود، نخبگان به درد دل و روحانیون نسبت به برنامه ریزی برای عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی در کنار رییس جمهوری امیدوار شدند.

مردم اما همچون گذشته، رییس جمهوری را گره گشای مشکلات خود می دانستند، امیدی دیگر را در تنگنای مشکلات خود یافتند و آماده طرح مسائل و دردسرهای زندگی خود برای رییس جمهوری شدند.
روزها پیش می رفت و زنجان هر روز بیشتر مشتاق استقبال از رییس جمهوری می شد.

بالاخره زمان دقیق این سفر اعلام و استان آماده پذیرایی و میزبانی شایسته از دولت تدبیر و امید شد.
اینک مردم زنجان ثانیه های پایانی انتظار را سپری می کنند و هر لحظه بر اشتیاق آنان برای ملاقات با رییس دولت تدبیر و امید افزوده می شود.

تمامی فضاهای شهر از مسیر گرفته تا مردم آماده ثبت لحظات حماسی دیگر در استقبال و بیان حمایت از ساربان کاروان تدبیر و امید هستند.
مسیر تردد مشخص شده، دانش آموزان لباس های مناسب به تن، مردم برنامه های خود را با زمان ورود و سخنرانی هماهنگ کرده اند و فضای شهر مملو از بوی مهر شده است.

امروز زنجانیان حال و هوای دیگری دارند و به لحظات پایانی استقبال از رییس جمهوری نزدیک می شوند و امیدوار به تدبیر دولت برای رفع مشکلات و مسایل خود هستند. 

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین