|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۲۷۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۵
چند روزی به فرانکفورت رفته بودم و از مترو و قطار استفاده می‌کردم. نظم آلمانی را باجان و دل احساس کردم و سروقت آمدن قطارهایش را با چشم خود دیدم،
خراسانی، علیرضا - دو شب پیش شهردار تهران به شبکه دو آمد و از مشکلات ساختاری پایتخت گفت و اینکه نه بهداشت و درمان، نه محیط‌زیست و نه .... هیچ سازمانی زیر نظر شهرداری نیست و باید قوانین عوض شوند و مدیریت ما خوب است و ...

دیشب هم خبر آمد که در مراسمی «مدیرمترو تهران و حومه» لقب مدیر نمونه را گرفته و ...
چند روزی به فرانکفورت رفته بودم و از مترو و قطار استفاده می‌کردم. نظم آلمانی را باجان و دل احساس کردم و سروقت آمدن قطارهایش را با چشم خود دیدم، «به‌موقع‌تر» از زمانی بود که در لندن بودم و مترو(underground) سواری می‌کردم!

وقتی به وطن بازگشتم دوباره از مترو خودمان استفاده کردم. سوای اینکه مانند همیشه کفش‌هایم لگد می‌شد و به خود ناسزا می‌دادم که چرا دوباره برگشتم، صحنه‌ای توجه مرا به خود جلب کرد و آن ساعت درج‌شده در بالای واگن قطار مترو تهران بود که در تصویر زیر(سمت راست) می‌بینید. هوا روشن است و حدود ساعت 11 ظهر اما نظم ایرانی و مدیریت نمونه ما! ساعت 21 را نشان می‌دهد.(هوای روشن از پنجره واگن شاهد ماجراست) عکس سمت چپ هم ساعت ایستگاهی در فرانکفورت را نشان می‌دهد که هم زیباست و هم دقیق!

آقایان مدیر نمونه که فقط شما بلدید و شهردار فرانکفورت و مدیران متروی آنجا بلد نیستند! شما هنوز نمی‌توانید مدیریت زمان را در یک واگن قطار انجام دهید چطور ادعا می‌کنید که همه قوانین باید به نفع شما تغییر کند؟ 



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین