|
|
امروز: چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۳
کد خبر: ۲۷۰۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱
هوملس می‌خواست حضوری تضمین شده در ترکیب تیم داشته باشد و بدون رقابت با نفرات دیگر هر هفته در ترکیب ثابت قرار بگیرد. نیکولاس سوله فصل قبل در این پست عالی بود و لوکاس هرناندز را نیز خریداری کردیم و به همین خاطر نمی‌توانیم به بازیکنی تضمین دهیم که در ترکیب ثابت قرار گیرد.
 سرمربی کروات بعد از ۵ هفته استراحت به محل تمرینات این تیم رسید تا کارش را برای شروع فصل جدید رقابت های بوندسلیگا از سر بگیرد.

به نقل از کیکر، فرانک ریبری، آرین روبن، خامس رودریگس، رافینیا و متس هوملس از جمله بازیکنانی هستند که تاکنون بایرن مونیخ را ترک کردند. این در حالی است که مونیخی‌ها تاکنون بنجامین پاوارد و لوکاس هرناندز را توانستند به خدمت بگیرند.

نیکو کواچ، سرمربی کروات بایرن مونیخ که در اولین فصل حضور در این تیم توانست قهرمانی در سوپرجام، لیگ و جام حذفی را به دست بیاورد درباره دلیل رفتن متس هوملس از بایرن مونیخ گفت: هوملس می‌خواست حضوری تضمین شده در ترکیب تیم داشته باشد و بدون رقابت با نفرات دیگر هر هفته در ترکیب ثابت قرار بگیرد. نیکولاس سوله فصل قبل در این پست عالی بود و لوکاس هرناندز را نیز خریداری کردیم و به همین خاطر نمی‌توانیم به بازیکنی تضمین دهیم که در ترکیب ثابت قرار گیرد.

یکی از بازیکنانی که گفته می‌شود به زودی به بایرن منتقل می‌شود لروی سانه است که در سیتی بازیکن ذخیره است ولی هنوز این انتقال نهایی نشده است. در همین رابطه کواچ اضافه کرد: سانه قطعاً می‌تواند به ما کمک کند. با دیدن بازی‌های او در سیتی و تیم ملی آلمان می‌توان این را فهمید که او چه بازیکن مهمی است و می‌تواند برای ما بازیکن تاثیرگذار و مهمی باشد. امیدوارم بتوانیم او را به ترکیب تیم خود اضافه کنیم.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین