کد خبر: ۲۷۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۷
وي انقلاب اسلامي را انقلابي مكتبي عنوان كرد و گفت: هيچ حكومتي در تاريخ ايران به اندازه اين حكومت از خاك ايران حفاظت و حراست نكرده است.
بزرگداشت ياد و خاطره شهداي گروه صنعتي ايران خودرو با حضور خانواده هاي شهدا و ايثارگران، قائم مقام نماينده ولي فقيه در بنياد شهيد و مديران ارشد اين گروه صنعتي برگزار شد.
رسول تروند مشاور مديرعامل ايران خودرو در امور ايثاگران و خانواده شهدا در اين مراسم به تجليل از شهدا و ترويج فرهنگ ايثار پرداخت و به نقل از رهبر معظم انقلاب، گفت: زنده نگاه داشتن ياد شهدا كمتر از شهادت نيست.

وي افزود: شهدا با تاسي به اعمال امام حسين(ع)، درس فداكاري، وفاداري، شهامت و صداقت آموختند.
در ادامه مراسم حجت الاسلام حسني قائم مقام نماينده ولي فقيه در بنياد شهيد، يادواره ايران خودرو براي شهدا را  بسيار باشكوه توصيف كرد.

 وي انقلاب اسلامي را انقلابي مكتبي عنوان كرد و گفت: هيچ حكومتي در تاريخ ايران به اندازه اين حكومت از خاك ايران حفاظت و حراست نكرده است.
حسني از هشت ميليون و 400 هزار سند شامل دست خط و وصيت نامه و موارد ديگر از شهدا سخن گفت كه در شرايط خوب نگهداري مي شود و از خانواده ها خواست اسنادي كه از فرزندان شهيد خود دارند در اختيار بنياد شهيد بگذارند تا از بين نرود و باقي بماند.

 قائم مقام نماينده ولي فقيه در بنياد شهيد جنگ عراق را از جمله اقدامات دشمنان عليه اسلام و ايران ذكر كرد و گفت: هيچ حكومتي در تاريخ ايران به اندازه اين حكومت از خاك ايران حفاظت و حراست نكرده است.
در پايان مراسم گرامي داشت ياد108 شهيد ايران خودرو، مهندس يكه زارع مديرعامل گروه صنعتي، در كنار نماينده قائم مقام نماينده ولي فقيه در بنياد شهيد ، مشاور مديرعامل در امور شهدا وايثارگران، والدين سه شهيد حسين جاني و مادر دو شهيد باغياني قرار گرفت و ازاين خانواده ها تجليل كرد. 

منبع: ايكو پرس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین