|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۶
کد خبر: ۲۷۰۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹
معاون پیشگیری از تخلفات سازمان تعزیرات حکومتی از تغییرات گسترده در سازمان تعزیرات حکومتی کشور خبر داد و گفت: در این راستا در فصل تابستان هشت تا ۹ مورد تغییر مدیران کل تعزیرات استان‌های کشور را خواهیم داشت.
 معاون پیشگیری از تخلفات سازمان تعزیرات حکومتی از تغییرات گسترده در سازمان تعزیرات حکومتی کشور خبر داد و گفت: در این راستا در فصل تابستان هشت تا ۹ مورد تغییر مدیران کل تعزیرات استان‌های کشور را خواهیم داشت.

به گزارش ایسنا، محمد بارانی ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: امسال سال رونق تولید است و تسهیل کسب و کار تجلی بخش رونق تولید است.

وی با بیان اینکه از سرمایه‌گذارانی که با وجود تخلفات جزئی صدها شغل ایجاد کرده‌اند حمایت می‌شود، اظهار کرد: رصد فرار سرمایه‌های مالی از کشور نشان می‌دهد که ما خطا کردیم و فضای امن برای سرمایه‌گذاری ایجاد نکردیم بلکه مقابل آنها ایستادیم

معاون پیشگیری از تخلفات سازمان تعزیرات حکومتی خاطرنشان کرد: با توجه به سیاست‌های کلان سازمان تعزیرات حکومتی باید بیندیشیم که چه میزان مداخلات ما تسهیل‌گر است و هر جا مداخلات تعزیرات مانع تولید است باید متوقف شود حتی اگر حکم قانون باشد.

بارانی تصریح کرد: دستاورد قانون عدالت است و عدالت در شرایط امروز کشور ما تسهیل کسب و کار است و اگر این کار را انجام ندهیم لطمه می‌بینیم بنابراین همه ضابطین و دستگاه‌ها باید تلاش کنند که چرخ تولید را از کار نیندازند و این چرخ را روانتر کنند.

وی ادامه داد: در توزیع کالاهای اساسی که وارد استان‌ها می‌شود باید برای تسهیل در رسیدن کالا به دست مردم، سیاست نظارت به سیاست هدایت تبدیل شود.

معاون پیشگیری از تخلفات سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه تکلیف ما مداخلات پیشگیرانه، آموزش و آگاهی بخشی به مردم است، عنوان کرد: مداخلات حمایتی از تولید و کسب و کار و فردی که با وجود تخلفات جزئی صدها شغل در این استان محروم ایجاد کرده است باید در دستورکار قرار گیرد.

بارانی بیان کرد: وقتی فردی توانسته در این استان صدها نفر را ارتزاق کند و از گرایش به جرایم پیشگیری می‌کند، می‌تواند جزئی از ما باشد و اگر اینها را از خودمان جدا می‌کنیم آن فرد برای حیات خودش جای دیگری را انتخاب می‌کند و آن جای دیگر خانه دشمن است.

وی تاکید کرد: اگر فرار سرمایه‌های مالی از کشور را رصد کنیم متوجه می‌شویم که ما خطا کردیم، فضای امن برای سرمایه‌گذاری آنها ایجاد نکردیم و مقابلشان ایستادیم تا مجبور شوند سرمایه‌شان را بردارند و ببرند.

معاون پیشگیری از تخلفات سازمان تعزیرات حکومتی گفت: مداخلات قهری جایی مجاز است که افراد به کرات به شعور مردم توهین کنند، بارها به مردم اجحاف کنند، فعالیت‌های زیرزمینی را مرتب گسترش داده و از رانت اطلاعاتی دولتی خود برای اجحاف در حق مردم و ایجاد منافع برای خودشان استفاده می‌کنند.

بارانی با بیان اینکه تقلب، انحصارطلبی و مقابله با اقدامات رقابتی همه در زمره مداخلات قهری قرار می‌گیرند، افزود: کسی که با تقلبات بهداشتی حیات تغذیه مردم را به خطر می‌اندازد باید با تمام وجود با این فرد مقابله کرد اما یادمان باشد اگر چرخ کارخانه همین شخص متخلف می‌چرخد با فرد برخورد شود اما چرخ کارخانه را از کار نیندازیم چون سال رونق تولید است.

وی از تغییرات گسترده در سازمان تعزیرات حکومتی کشور خبر داد و گفت: در این راستا در فصل تابستان هشت تا ۹ مورد تغییر مدیران کل تعزیرات استان‌های کشور را خواهیم داشت.

معاون پیشگیری از تخلفات سازمان تعزیرات حکومتی اضافه کرد: سیاست کلی سازمان استفاده از نیروهای جوان و چرخش مدیران جدید بوده و از مدیران جدید هم می‌خواهیم که هیچ تصمیمی را بدون لحاظ سیاست‌های کلان سازمان و نیازهای استان نگیرند.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم از زحمات نزدیک به ۵ سال رضا زیرایی، مدیرکل سابق تعزیرات استان تقدیر و براتعلی صالحی به عنوان مدیرکل جدید تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین