|
|
امروز: شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۱۱
کد خبر: ۲۷۰۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰
بررسی بخش های دیگر پرونده این دو باشگاه هنوز مانده است. از جمله موضوع خسارت های وارده به ورزشگاه و نیز وسایل نقلیه افراد که به زودی رای آن صادر خواهد شد.
 رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: از مقامات باشگاه های پرسپولیس و سپاهان این انتظار را داریم که در سخت ترین شرایط هم به قانون و مجریان قانون احترام بگذارند.

به گزارش فدراسیون فوتبال، «اسماعیل حسن زاده» امروز (سه شنبه) در خصوص رای این کمیته برای تخلف دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان و اظهار نظر مسئولان آنها با بیان این مطلب افزود: بارها اعلام کرده ایم که وقتی رای کمیته انضباطی در خصوص اشخاص حقیقی یا حقوقی صادر می شود، آن شخص یا نهاد حق دارد با اعتراض به رای، رسیدگی در مرحله تجدید نظر را از کمیته استنیناف درخواست کند. اما مصاحبه های تنش زا و غیر متعارف که می تواند خودش پرونده جداگانه ای تلقی شود، شایسته مقامات باشگاه ها نیست.

وی گفت: بررسی بخش های دیگر پرونده این دو باشگاه هنوز مانده است. از جمله موضوع خسارت های وارده به ورزشگاه و نیز وسایل نقلیه افراد که به زودی رای آن صادر خواهد شد.

رئیس کمیته انضباطی ادامه داد: لازم است مقامات هر دو باشگاه با رعایت موازین و مقررات، اعتراض خود را از روش های قانونی به مراجع مربوطه منعکس کنند و از هر گونه مصاحبه و اظهار نظری که خلاف مقررات است، پرهیز کنند. زیرا احتمال دارد این مصاحبه ها که در بردارنده تخلفات گفتاری هم بوده، به عنوان پرونده جدید مفتوح شده و آنها باید پاسخگوی آن شوند.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را درباره دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر باشگاه های کشور در لیگ هجدهم اعلام کرد. بر اساس آن پرسپولیس یک میلیارد ریال و سپاهان هشتصد میلیون ریال جریمه شدند.

«مسعود تابش» مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان و «محسن خلیلی» مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در مصاحبه هایی به رای صادره اعتراض کرده بودند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین