کد خبر: ۲۷۰۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ادامه داد: دست اندرکاران امداد خودرو کارشان عبادت است، خدمت صادقانه و مخلصانه در وقت گرفتاری از بزرگترین عبادات است.
 همایش آموزشی و اجرایی صنعت امداد خودرو کشور برگزار شد.

 بعد از ظهر سه شنبه همایش آموزشی و اجرایی صنعت امداد خودرو کشور برگزار شد، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در این همایش طی سخنانی بیان کرد: از دانش آموختگان دانشگاه علم و صنعت انتظار می‌رود درجهت تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی همت بیشتری را به خرج دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ادامه داد: دست اندرکاران امداد خودرو کارشان عبادت است، خدمت صادقانه و مخلصانه در وقت گرفتاری از بزرگترین عبادات است.

وی ادامه داد: باید قدردان موقعیت فراهم آمده در حوزه خدمت‌رسانی به ملت شریف ایران اسلامی باشیم، چرا که این دست فرصت‌ها کمتر پیش می‌آیند و باید در زمان تصدی مسئولیت، مشکلات مردم را دید و برای رفع آن راهکاری عملی تدبیر کرد.

حجت الاسلام محمودی تصریح کرد: از مسئولان نهادهای مختلف استان تهران می‌خواهیم تا با قدرشناسی فرصت خدمت‌رسانی به مردم در میان آن‌ها باشند و مشکلاتشان را رصد کنند تا بتوانیم شاهد بهترین تصمیمات در راستای رفع مشکلات باشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران همچنین گفت: این استان دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی است که در کنار تمام آن‌ها، مردم متدین، خداجوی، انقلابی، شهیدپرور و همیشه درصحنه، یک ظرفیت بلاشک و ویژه محسوب می‌شوند.

امام‌جمعه موقت شهرستان ورامین همچنین خواستار نگاه ویژه مسئولان به معیشت مردم شد و گفت: نباید بهانه به دست دشمنان داد از سوی دیگر مطالبات مردم از لحاظ اقتصادی به‌حق است و باید به دردشان رسیدگی کرد.

گفتنی است در این همایش حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، سید مهدی حسینی رئیس انجمن صنفی امداد خودرو برون شهری کشور، حبیب اله اکبری رئیس واحد دماوند دانشگاه علم و صنعت ایران و جبارعلی ذاکریف رئیس دانشگاه علم و صنعت حضور داشتند و بر علمی شدن رشته امداد خودرو در دانشگاه و حل مشکل بیمه امدادگران تاکید شد.

در این همایش همچنین از توافق با اورژانس کشور برای آموزش امدادگران خبر داده شد.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین