|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵
کد خبر: ۲۷۰۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳
متاسفانه شاهد آن بودیم برخی از عزیزان به دلیل عدم رعایت مقررات با مشکلاتی مواجه بودند که پس از 15 سال انتظار، امکان تشرف به خانه خدا را از دست دادند و به دلیل ارتکاب به برخی از جرایم از ادامه سفر باز ماندند.
 رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور اظهار داشت: از تمام زائران درخواست داریم به قوانین کشور عربستان احترام بگذارند تا مشکلی برای آنها در این مدت به وجود نیاید.

 سردار حسن مهری در مراسم بدرقه زائران خانه خدا – حج تمتع 98 -با بیان اینکه زائران ایرانی مهمان کشور عربستان هستند و باید به قوانین و مقررات موضوعه آن کشور احترام بگذارند و آن را رعایت کنند، گفت: هر زائر 15 سال در انتظار تشرف به خانه خدا بوده و باید نهایت دقت را داشته باشد تا مشکلی برای خروج از کشور و ورود به کشور عربستان نداشته باشد.

وی افزود: متاسفانه شاهد آن بودیم برخی از عزیزان به دلیل عدم رعایت مقررات با مشکلاتی مواجه بودند که پس از 15 سال انتظار، امکان تشرف به خانه خدا را از دست دادند و به دلیل ارتکاب به برخی از جرایم از ادامه سفر باز ماندند.

وی گفت: حمل مواد مخدر و برخی از داروهای ممنوعه به کشور عربستان ممنوع است و بارها این موضوع را به حجاج تذکر داده‌ایم و قبل از بازرسی‌ها هم موضوعات را یک بار دیگر به حجاج یادآوری می‌کنیم.

وی افزود: امسال در تمام فرودگاه‌ها میز خدمت به زائران را تشکیل داده‌ایم تا به مشکلات زائران رسیدگی شود که احیاناً از ادامه سفر آنها به دلیل بروز برخی از مشکلات، جلوگیری نشود.

رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور تاکید کرد: وقتی با مشکلی مواجه می‌شویم بر اساس قوانین باید برای آن زائر پرونده قضایی تشکیل دهیم که تشکل پرونده قضایی باعث می‌شود آن زائر از سفر جا بماند و یا تعدادی از روزهای سفر خود را از دست بدهد.

وی تاکید کرد: از تمام زائران درخواست داریم به قوانین کشور عربستان احترام بگذارند تا مشکلی برای آنها در این مدت به وجود نیاید.
منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین