|
|
امروز: شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۶
کد خبر: ۲۷۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۷
یک نماینده پارلمان عراق گفت که 150 تروریست داعشی در بخش 'البغدادی' استان الانبار عراق به هلاکت رسیدند.
به گزارش خبرگزاری 'کان نیوز' عراق، 'غازی الکعود' نماینده استان الانبار در پارلمان عراق، روز سه شنبه افزود: 150 تروریست عضو داعش در 2 روز گذشته توسط نیروهای ارتش و عشایر با پشتیبانی نیروی هوایی در بخش 'البغدادی' شهرستان 'هیت' به هلاکت رسیدند.

وی ادامه داد: تروریست های عضو داعش روز دوشنبه شدیدترین ضربه را در مرزهای بخش 'البغدادی' دریافت کردند به طوری که متحمل خسارت های سنگینی شدند.

الکعود تصریح کرد: عشیره 'العبید' با شجاعت تمام درمقابل تروریست ها ایستاد و برای مبارزه با داعشی ها به نیروهای امنیتی پیوست.

وی گفت: جنگنده های ارتش نیز در 2 روز گذشته نقش مهمی در سرکوب تروریست ها در این منطقه ایفا کردند.

بر اساس این گزارش، نیروهای امنیتی صبح امروز (سه شنبه) سرکرده نظامی تروریست ها در بخش 'الصینیه' صلاح الدین را به هلاکت رساندند.

فرمانده عملیات صلاح الدین در این باره گفت: نیروهای امنیتی در یک عملیات در مناطق 'الحجاج' و 'الصینیه' غرب شهرستان 'بیجی' توانستند 'ریاض خلف الجنابی' سرکرده

تروریست های داعش در منطقه را به هلاکت برسانند.

سرلشکر ستاد 'عبدالوهاب الساعدی' افزود: نیروهای امنیتی از زمان آغاز عملیات نظامی برای پاکسازی صلاح الدین در هفته گذشته تاکنون 25 کیلومتردر منطقه بیجی نفوذ کرده اند.

گروه تروریستی داعش که با حمایت غرب و همپیمانان منطقه ای آمریکا ایجاد شده ، جنایات هولناکی را در سوریه و عراق مرتکب شده است.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین