کد خبر: ۲۶۹۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰
حجت الاسلام محمد حسنی روز یکشنبه در جمع کارکنان قرارگاه عملیاتی لشگر ۲۱ حمزه با اشاره به اینکه آمریکا باید ابرقدرتی خود را در موزه‌های تاریخ جست و جو کند، افزود: آمریکا هیچ گاه فکرش را نمی‌کرد که پهپاد ۷۰ هزار پایی آن توسط موشک بومی ایران هدف قرار گیرد.
  رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تهدیدهای آمریکا علیه کشورمان گفت: آمریکا قدرت ارزیابی توان نظامی ما را ندارد، چون هر روز یک اقتدار را رو می‌کنیم و ما آن چنان در موضوع کسب اقتدار نظامی کشور عمل کرده ایم که دشمن قدرت و ابزار ارزیابی ما را ندارد.

حجت الاسلام محمد حسنی روز یکشنبه در جمع کارکنان قرارگاه عملیاتی لشگر ۲۱ حمزه با اشاره به اینکه آمریکا باید ابرقدرتی خود را در موزه‌های تاریخ جست و جو کند، افزود: آمریکا هیچ گاه فکرش را نمی‌کرد که پهپاد ۷۰ هزار پایی آن توسط موشک بومی ایران هدف قرار گیرد.

وی ادامه داد: دشمن امروز آرایش جنگی به خود گرفته، به خیال خود می‌خواهد به کشور ما ضربه بزند و این اهمیت حفاظت اطلاعات را بیش از هر زمان دیگری می‌کند.

حجت الاسلام حسنی گفت: چهار ماموریت در قانون اساسی برای ارتش جمهوری اسلامی ایران تعریف شده و پاسداری از تمامیت ارضی کشور بر اساس قانون بر عهده ارتش است که در این راستا ۴۸ هزار شهید و هزاران جانباز شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده ایم.

وی ادامه داد: هیچ دوره‌ای در تاریخ قبل از انقلاب اسلامی و در ۲۰۰ سال اخیر سراغ نداریم که تهاجمی به ایران صورت گرفته باشد، ولی بخشی از خاک میهن جدا نشده باشد، جز در جمهوری اسلامی ایران که در سایه بازوان پرتوان نیروهای مسلح اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشور در دست بیگانگان بماند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: هیچ قدرتی نمی‌تواند در سایه اقتدار ارتش و نیروهای مسلح، اراده سیاسی خود را به ملت ایران تحمیل کند، بلکه این ملت ایران است که با تکیه بر توان نیروهای مسلح، اراده خود را به دشمنان ایران و اسلام دیکته و آنها را تنبیه می‌کند تا جایی که خاطرش جمع باشد که هرگز آنها نمی‌توانند نگاه بد به ایران اسلامی داشته باشند.

وی اضافه کرد: ملت ایران اثبات کرد که به بلوغ سیاسی رسیده و به هیچ قدرت بیگانه ای اجازه دخالت در سرنوشت سیاسی و مستقل خود را نمی‌دهند.

حجت الاسلام حسنی ادامه داد: حفظ کل نظام و همچنین امدادرسانی و حضور فعال در سازندگی‌های کشور در زمان صلح و غیر جنگ نیز از جمله وظایف ارتش بر اساس قانون اساسی است.

وی گفت: امروز پیوند قلبی مردم و نیروهای مسلح مثال زدنی و در دنیا بی مانند است؛ این ارتش پرکار و خستگی ناپذیر محبوب دل‌های مردم است و این یکی از ظرفیت‌ها و فرصت‌های طلایی جمهوری اسلامی ست.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به آمادگی توان نظامی ارتش، گفت: ما امروز باید از نظر آمادگی رزمی نه در شرایط شب حمله‌ای، بلکه باید در شرایط لحظه حمله‌ای قرار داشته باشیم و همیشه آماده رزم هستیم که اگر دشمن خطا کرد آن را آنچنان تنبیه کنیم که دیگران هرگز هوس تکرار اشتباه را نداشته باشند.

وی اضافه کرد: ارتقای معنوی نیروهای ارتش مکمل آمادگی‌های رزمی است و الگوی ما باید شهدای کربلا باشند.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین