کد خبر: ۲۶۸۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۱
 صبح امروز بود که ویدئویی در فضای مجازی دست به دست چرخید از خانم بازیگری که از ازدواج با مهدی هاشمی خبر می‌داد.

 در ادامه اخبار ناخوشایند چهره‌های معروف در حوزه زندگی شخصی‌شان، امروز شاهد یک خبر دیگر بودیم. مهنوش صادقی بازیگر سریال «دردسرهای عظیم» با انتشار ویدئویی گفت: مدت‌ها بود از من درباره موضوعی سوال می‌کردید که طبق صلاح‌دید خودم پاسخی به آن نمی‌دادم. ولی فکر می‌کنم الان زمان مناسبی باشد برای اینکه بگویم من همسر رسمی آقای مهدی هاشمی هستم.

همسر اول مهدی هاشمی "گلاب آدینه" بود که از هم یک دختر دارند و سال‌ها با یکدیگر زندگی و در چند کار سینمایی و تلویزیونی همبازی بوده‌اند.




دقایقی پس از رسانه‌ای شدن این خبر مردم به صفحه گلاب آدینه آمدند و در کامنت‌ها از وی در مورد این ازدواج پرسیدند و گلاب آدینه، در اینستاگرامش در پاسخ به کاربری که دراین‌باره پرسیده بود، نوشت: «توجهی نکنید، ببینید و بخندید!»


این ادعا همچنین در تماس «سینماآنلاین» با نورا هاشمی دختر مهدی هاشمی و گلاب آدینه تکذیب شد. نورا هاشمی در پاسخ به این پایگاه خبری گفت: «پدرم همین لحظه در منزل و کنار ما هستند و شناسنامه‌شان هم گواه دروغ بعضی افراد معلوم‌الحال است.»

دقایقی پیش اما مهدی هاشمی با انتشار ویدئویی گفت: عده‌ای آن ویدئو را تکذیب کردند که از حقیقت خبر نداشتند. این واقعیتی است که اتفاق افتاده. و اصلا چه اهمیتی دارد؟ فضای مجازی جای بیان مشکلات مردم است نه جای این اخبار زرد.


همسر پیشین مهدی هاشمی گلاب آدینه بود و پیش از این خبری از جدایی آن ها منتشر نشده بود.











ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین