|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۲۶۸۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۰
باشگاه پرسپولیس و نزدیکانش خبری به بیرون درز داده‌اند که احتمالا تمام معادلات بین المللی فوتبال دنیا را به هم خواهد زد!
 باشگاه پرسپولیس و نزدیکانش خبری به بیرون درز داده‌اند که احتمالا تمام معادلات بین المللی فوتبال دنیا را به هم خواهد زد!

دنیای ورزش تورنتو نوشت: در روزی که برانکو ایوانکویچ در میان استقبال با شکوه هواداران الاهلی با تمام کادر دستیارانش در پرسپولیس راهی جده شد تا تمرینات الاهلی را آغاز کند ، در تهران مهدی ذاکر و دوستانش در بخش حقوقی و بین الملل باشگاه پرسپولیس دست به کاری محیرالعقول زده اند! این طور که حسین قدوسی خبرنگار پرسپولیسی نزدیک به باشگاه نوشته، آن‌ها ویدئویی از کیسه پر از دلار طلب‌های برانکو تهیه کرده اند و قصد دارند به پیوست شکایتنامه شان به فیفا بفرستند و ادعا کنند پول برانکو حاضر است و او حق فسخ قراردادش با پرسپولیس را ندارد.

ادعایی باور نکردنی که در تاریخ دادرسی های حقوقی فیفا بی نظیر خواهد بود و احتمالا رسیدگی کنندگان به پرونده متوجه نخواهند شد با این تصاویر باید حکم بدهند برانکو برگردد یا مقابل دوربین مخفی قرار گرفته اند. آن ها درحالی چنین برنامه ای دارند که فیفا قبلا فیلم هایی را که خوزه از راه ندادنش به تمرین پرسپولیس و شفر از راه ندادنش به استقلال تجربه کرده است اما اینکه ویدئوی گونی پر از پول را نشان‌شان دهند و بگویند این پول برانکو، بیاید بر دارد و ایران بماند دیگر در نوع خود بی مانند است چون باشگاه بر اساس قانون باید پول را به حساب مورد توافق مربی انتقال دهد یا به مدلی که در متن قرارداد در آن اشاره شده به او برساند. اینکه به دلیل تحریم ها برانکو ناچار باشد ۷۰۰ هزار یورو از پرسپولیس بگیرد و بعد این چالش را داشته باشد که نمی تواند بیش از ۵۰ هزار دلار را هر بار از ایران خارج کند، اتفاقی است که در صورت رسیدن پرونده به فیفا، مرد کروات برایش بازخواست نمی شود.

او می گوید طبق مفاد قراردادش آن را فسخ کرده و پول سال قبلش را هم می خواهد و حتی گفته فیفا پولم را می گیرد. حالا اینکه عرب، رغبتی و ذاکر می خواهند با دیپلماسی کیسه پول به جنگ برانکو در فیفا بروند یک مدل جدید در تازیخ فیفا هم هست!
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین