|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۲۶۸۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۰
انجمن علمای یمن در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن کنفرانس بحرین موسوم به «کارگروه منامه» گفت که حضور در کنفرانس مزبور «خیانت بزرگ به خداوند و رسولش و همه مومنان و ارزش‌های انسانی است».
 انجمن علمای یمن در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن کنفرانس بحرین موسوم به «کارگروه منامه» گفت که حضور در کنفرانس مزبور «خیانت بزرگ به خداوند و رسولش و همه مومنان و ارزش‌های انسانی است».

به گزارش فارس، «انجمن علمای یمن» روز چهارشنبه بیانیه‌ای را در محکومیت کنفرانس بحرین منتشر کرد.

در این بیانیه آمده که «حضور در کنفرانس بحرین، خیانت بزرگ به خداوند، حضرت رسول اکرم(ص)،‌ مومنان جهان و همه ارزش‌های والای انسانی است».

انجمن علمای بحرین تاکید کرد، «آحاد ملت آزاد فلسطین با همه طیف‌ها و گروه‌های آن به طور قاطعانه این کنفرانس را رد کردند و ما این موضع واحد فلسطینیان را ارج می‌نهیم».

در ادامه بیانیه آمده است: «به برادران خود در فلسطین می‌گویم که دولت و ملت یمن و در راس آنها علمای آزاده این کشور، در کنار فلسطینیان می‌ایستد».

انجمن علمای یمن افزود: «ما خواستار تلاش بیشتر امت اسلامی برای اثبات مظلومیت فلسطینیان و در اولویت قرار گرفتن موضوع فلسطین هستیم».

نشست شب گذشته در حالی آغاز به کار کرد که در هفته‌ها و ماههای گذشته بسیاری از محافل دنیای عرب به خصوص مقامات فلسطینی حضور در این نشست را محکوم کرده‌اند.

شب گذشته (سه‌شنبه) نشست «صلح برای شکوفایی» در منامه با هدف اجرای بخش اقتصادی طرح «معامله قرن» آغاز به کار کرد.  چارچوب برنامه واشنگتن در این خصوص شنبه گذشته از سوی کاخ سفید در 40 صفحه رونمایی شد که شامل پروژه‌های پیشنهادی، نظیر گذرگاه ارتباطی غزه به کرانه باختری بود.

«جرد کوشنر» نیز مدعی شد که گذرگاهی با هزینه پنج میلیارد دلاری، کرانه باختری را به نوار غزه متصل خواهد کرد. واشنگتن پیش از این اعلام کرده بود که رونمایی از بخش سیاسی طرح معامله قرن به پس از برگزاری انتخابات اسرائیل در سپتامبر سال جاری موکول شده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین