|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۰
کد خبر: ۲۶۸۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹
علاقمندان به ثبت نام در این آزمون می‌توانند از تاریخ ۱۰ تیر ماه‬ به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir مراجعه کرده و ضمن مطالعه کامل دفترچه راهنمای آزمون و شرایط و ضوابط مندرج در آن، نسبت به ثبت‌نام در آزمون اقدام کنند.
سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با همکاری استانداری‌های سراسر کشور و مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، آزمون استخدامی مشاغل آتشنشانی را در ۴ رشته شغلی برای استخدام حدود ۴۰۰۰ نفر برگزار می‌کند.

 آزمون مشاغل آتشنشانی برای استخدام حدود ۴۰۰۰ نفر در مردادماه ۱۳۹۸ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

علاقمندان به ثبت نام در این آزمون می‌توانند از تاریخ ۱۰ تیر ماه‬ به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir مراجعه کرده و ضمن مطالعه کامل دفترچه راهنمای آزمون و شرایط و ضوابط مندرج در آن، نسبت به ثبت‌نام در آزمون اقدام کنند.

خرید توکن برای ثبت نام به مدت ۹ روز از ۱۰‬ تا‬ ۱۸‬ تیر‬ ماه و ثبت نام به مدت ۱۰ روز از ۱۰‬ تا‬ ۱۹‬ تیر‬ و ویرایش اطلاعات وارد شده به مدت ۱۱ روز از تاریخ ۱۰‬ تا‬ ۲۰‬ تیر‬ انجام می‌شود و آزمون در روز ۱۸ مرداد برگزار خواهد شد.

در این آزمون آتشنشانی شهر تهران سهمیه استخدامی ندارد و سایر شهرهای استان تهران که لیست شغل محل‌های آنان در دفترچه راهنمای آزمون درج شده است از طریق این آزمون، استخدام مشاغل آتشنشانی را انجام می‌دهند.

لیست مشاغلی که از طریق این آزمون، استخدام پیمانی برای آنها انجام می‌شود عبارتند از:

۱- آتشنشان

۲- کاردان آتشنشان

۳- راننده خودرو تندرو سنگین

۴- کارشناس آتشنشان

علاقمندان برای مشاهده لیست شغل محل‌ها حتماً باید دفترچه راهنمای آزمون را از سایت www.hrtc.ir دریافت و مطالعه کنند.

آزمون علمی در دو بخش عمومی و اختصاصی برگزار می‌شود که مواد آزمون عمومی و اختصاصی در دفترچه راهنمای آزمون شرح داده شده است.

همچنین آزمون در دو بخش علمی و عملی برگزار می‌شود. آزمون علمی به صورت کتبی و سوالات چهار جوابی برگزار می‌شود که هر پاسخ صحیح یک امتیاز مثبت و هر پاسخ غلط نیز یک سوم امتیاز منفی دارد.

حد نصاب قبولی در آزمون علمی، بر اساس شغل محل‌ها تعیین می‌شود و معرفی شدگان چند برابر ظرفیت در این مرحله به آزمون عملی راه می‌یابند.

امتیاز آزمون علمی بر اساس ۴۰% نمره عمومی و ۶۰% نمره اختصاصی محاسبه می‌شود.

آزمون عملی شامل ارزیابی عمومی و اختصاصی به شرح زیر است:

- ارزیابی عمومی در شش مرحله شامل پرش طول، دو ۹×۴ متر، دو ۴۵ متر، دو ۵۴۰ متر، دراز نشست، بارفیکس یا کشش از میله از داوطلبین به عمل می‌آید.

- ارزیابی تخصصی در سه مرحله شامل حمل دو عدد خاموش کننده آتش با وزن شش کیلوگرم در مسیر ۵۰×۲ متر، حمل دو عدد لوله نواری دو و نیم اینچ در مسیر ۵۰ متر مستقیم و حمل نردبان ۳ متری آلومینیومی در مسیر ۴۵ متر مستقیم است.

انتخاب نهایی داوطلبان بر اساس نتایج آزمون عملی و کسب حداقل ۴۰۰ امتیاز از مجموع ۹۰۰ امتیاز آزمون عملی بر اساس نمرات فضلی آنان با در نظر گرفتن سهمیه امتیازات قانونی به تعداد یک برابر ظرفیت پذیرش (نفر اصلی) به گزینش معرفی خواهند شد که اسامی افراد مذکور در پایگاه اطلاع رسانی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی (www.hrtc.ir) اعلام می‌شود.

داشتن حداقل ۱۸ و حداکثر ۳۰ سال سن برای مدارک تحصیلی دیپلم و فوق دیپلم و داشتن حداقل ۱۸ و حداکثر ۳۵ سال سن برای مدارک تحصیلی کارشناسی و بالاتر برای شرکت در آزمون مجاز است.


منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین