|
|
امروز: جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۲۶۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۴
ترور فرمانده پلیس شهرستان صبری خوست،حمله راکتی پاکستان به کنر، حمله انتحاری در ننگرهار و کشته شدن 19 عضو گروه طالبان در استان قندوز از جمله خبرهای کوتاه روز یکشنبه از افغانستان است.
** ترور فرمانده پلیس شهرستان صبری خوست

فرمانده پلیس شهرستان صبری خوست افغانستان براثر انفجار بمب جاسازی شده در کنار خیابانی در این شهرستان، ترور شد.

دفتر مطبوعاتی استانداری خوست روز یکشنبه اعلام کرد شیر احمد فرمانده پلیس شهرستان صبری استان خوست صبح امروز هنگام عبور از خیابانی در این شهرستان بر اثر انفجار بمب جاسازی شده در مسیر حرکت وی، کشته شد.

تاکنون مسوولیت این ترور را شخص و یا گروهی بر عهده نگرفته است. مقامات استان خوست گروه طالبان مسوول این بمب گزاری معرفی کرده اند.



** تداوم حملات راکتی پاکستان به افغانستان

در ادامه حملات راکتی پاکستان به شرق افغانستان، یک زن زخمی و خسارات مالی زیادی بر جای ماند.

عبدالحبیب سیدخیلی فرمانده پلیس استان کنر در شرق افغانستان روز یکشنبه اعلام کرد که شب گذشته 14 راکت شلیک شده از خاک پاکستان به شهرستان های 'دانگام' و 'سرکانو' افغانستان اصابت کرد که بر اثر آن یک زن بشدت زخمی و خسارات مالی زیادی به مردم منطقه وارد شد.



** حمله انتحاری درجلال آباد افغانستان

'حضرت حسین مشرقی وال' سخنگوی پلیس استان ننگرهار در شرق افغانستان روز یکشنبه اعلام کرد که یک غیر نظامی افغان بر اثر یک حمله انتحاری در شهر جلال آباد کشته شد.

سخنگوی پلیس استان ننگرهار افزود: مهاجم انتحاری مواد منفجره همراه خود را در منطقه چهارم شهر جلال آباد منفجر کرد که بر اثر آن یک غیر نظامی نیز زخمی شد.



** کشته شدن 19 عضو طالبان در قندز

در عملیات مشترک نیروهای افغان در استان قندز 19 عضو گروه طالبان کشته و تعداد دیگری از آنان زخمی شدند.

براساس گزارش ها در ادامه عملیات ها برای پاکسازی مناطق ناامن، نیروهای امنیتی افغان در شهرستان 'دشت ارچی' و شهر قندز با اجرای این عملیات مناطق وسیعی را از وجود نیروهای طالبان پاکسازی کردند.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین