|
|
امروز: چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۷
کد خبر: ۲۶۸۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۰
تجویز داروها، تنها با معاینه بالینی و گرفتن شرح حال امکان پذیر است و اگر در پاسخ به سوالات مصرف دارویی توصیه می‌شود، پس از مشورت با متخصص مصرف شود.
 تجویز داروها، تنها با معاینه بالینی و گرفتن شرح حال امکان پذیر است و اگر در پاسخ به سوالات مصرف دارویی توصیه می‌شود، پس از مشورت با متخصص مصرف شود.

پاشنه پای چپم بیشتر وقت ها درد می کند . به ویژه زمانی که وزنم را روی پای چپم می اندازم . صبح ها با این که استراحت کرده ام، دردم بیشتر است ؟

درد پاشنه معمولا یک پا را درگیر می کند و به ندرت در هر دو پا دیده می شود . در این شرایط احتمال التهاب پاشنه زیاد است که خود دلایل زیادی دارداز جمله ،زمانی که روی یک سطح سخت راه می روید لایه چربی پاشنه پا آسیب می بیند و کبود می شود، دویدن و پریدن زیاد که با انجام ورزش های مخصوص، استفاده از پد،مصرف دارو می توان درد را کاهش د اد. رسوب کلسیم که درمان آن استراحت ، انجام حرکات کششی خاص، استفاده از پد پاشنه دارد و نیاز به جراحی نیست .

برای کاهش درد به این توصیه ها توجه کنید:
انجام حرکات کششی
پرهیز از راه رفتن با پای برهنه
استفاده از یخ
اصلاح و مناسب سازی کفش ها
استفاده از دارو
با مشورت متخصص پا می توانید از پد استفاده کنید و بستن با نوارچسب‌های مخصوص
ارتزها (ارتزهای سفارشی که در کفش قرار می‌گیرند، به اصلاح ناهنجاری‌های ساختاری مچ پا کمک می‌کند)، تزریق درمانی،اسپلینت شبانه (استفاده از اسپلینت شبانه باعث می‌شود در هنگام خواب فاشیای پلانتار مچ پایتان در حالت کشیده باقی بماند. این کار به کاهش درد صبحگاهی پاشنه کمک می‌کند)، فیزیوتراپی هم در این زمینه کاربرد دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین