|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰
دبیرشورای اطلاع رسانی دانشگاه پیام نور خبر داد:
کد خبر: ۲۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۳
زمان ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ناپیوسته ،کارشناسی پیوسته و کارشناسی ارشد از طريق دانشگاه پيام نور اعلام شد.
مهندس محمودی دبیرشورای اطلاع رسانی دانشگاه پیام نور اظهار داشت: ثبت نام و انتخاب واحدورودی های جدید کارشناسی وکارشناسی ارشد آزمون سراسری سازمان سنجش از ۳۰/۶/ ۹۲لغایت 92/7/5و ثبت نام و انتخاب واحد ورودیهای جدید کارشناسی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ارشد فراگیر از  92/6/14لغایت 92/6/18انجام می شود. 

 وی با بیان اینکه دانشجویان ورودی جدید برای ثبت نام و انتخاب واحد باید به سامانه جامع خدمات آموزشی گلستان به آدرس : http:// reg.pnu.ac.ir مراجعه کنند.  مدارک مورد نیاز برای ورودی های جدید دانشگاه نیز به شرح ذیل است خاطر نشان کرد:  کلیه پذیرفته‌شدگان لازم است اصل مدارک را با حجم هر تصویر حداکثر تا ۲۵۰ کیلو بایت و ترجیحاً jpg یا jpeg اسکن نموده و به سایت ثبت‌نام ( http://reg.pnu.ac.ir) مراجعه و پس از مطالعه اطلاعات و راهنمای مربوط به ثبت‌نام غیرحضوری با شناسه کاربری و گذرواژه ارائه شده اقدام به ثبت‌نام نمایند. 

 وی گفت:مدارک موردنیاز برای ثبت‌نام شامل :اصل و تصویر کلیه صفحات شناسنامه. اصل و تصویر کارت ملی.عکس با زمینه روشن.اصل و تصویر مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه(برای آقایان).گواهی تاییدیه سهمیه ایثارگری از مراجعه ذیربط مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه ایثارگری(فقط پذیرش فراگیر)گواهی اشتغال به کار و اصل حکم کارگزینی مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه کارمندی. (فقط پذیرش فراگیر)اصل و تصویر مدرک تحصیلی  است  .

وی در پایان یاد آور شد: پذیرفته شدگان گرامی در صورت داشتن هرگونه  سوال وایجاد مشکل در فرایند ثبت نام و انتخاب واحد به مرکز و واحد محل تحصیل مراجعه نمایند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین