|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۴:۴۸
کد خبر: ۲۶۷۶۹۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۰
رئیس باشگاه ناپولی ضمن کنایه به سرمربی جدید یوونتوس، آرزوی شکست ساری مقابل ناپولی تحت‌هدایت آنچلوتی را کرد.
 رئیس باشگاه ناپولی ضمن کنایه به سرمربی جدید یوونتوس، آرزوی شکست ساری مقابل ناپولی تحت‌هدایت آنچلوتی را کرد.

مائوریتزیو ساری که بین سال‌های 2015 تا 2018 هدایت ناپولی را برعهده داشت، پس از یک سال سرمربیگری در چلسی حالا هدایت یوونتوس را با قراردادی دو ساله برعهده گرفته است. این سرمربی ایتالیایی که هوداران ناپولی او را خائن نامیده‌اند بعدازظهر امروز در اولین کنفرانس خبری‌اش به عنوان سرمربی یووه گفت: من سه سال در ناپولی بودم و در نهایت احترام به هواداران این تیم تصمیم گرفتم برای سرمربیگری به خارج از ایتالیا بروم. در ادامه نیاز به بازگشت به ایتالیا داشتم و پیشنهادی از یوونتوس دریافت کردم و همین و بس. در زندگی‌ام به همه احترام گذاشته‌ام و 110 درصد توانم را در هر باشگاهی که در آن کار کرده‌ام، به کار بسته‌ام. حالا همین تعهد کاری را به یوونتوس دارم.

آئورلیو دلورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی که در اواخر دوره سرمربیگری ساری در این تیم با او به مشکل خورد و در نهایت ترجیح داد کارلو آنچلوتی را جانشین او کند، در گفت‌‌وگو با سایت «توتو ناپولی» گفت: ساری مرد ورزشگاه بود، مرد جایگاه دوآتیشه‌ها، کسی که هواداران او را دوست داشتند. آنچلوتی اما مرد باشگاه است و اوضاع هم وقتی بهتر می‌شود که کارلتو در زمین بازی یوونتوس را شکست دهد.

وی افزود: ساری همیشه لباس ورزشی می‌پوشد و کنار زمین داد و بیداد می‌کند. خیلی دوست دارم ببینم که او چطور با تیم جدیدش خود را وافق می‌دهد، اما بیشتر دوست دارم آنچلوتی در زمین مسابقه یوونتوس تحت‌هدایت ساری را شکست دهد. بعد از آن باید ببینیم که هواداران ناپولی که ساری را خائن بزرگ خطاب می‌کنند، چه خواهند گفت؟
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین