|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۴:۴۹
کد خبر: ۲۶۷۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴
شهردار تهران در پاسخ به سوالی در مورد این‌که چرا شهرداران برکنار شده، در هیات مدیره برخی شرکت‌ها مشغول به کار هستند و چرا این افراد جابه‌جا می‌شوند به آیه‌ای اشاره کرد و گفت: تلک الایّام نداولها بین النّاس.
 شهردار تهران به مباحثی مبنی بر تعدیل و استعفا در شهرداری تهران و همچنین مبحث آبیاری چمن‌ها در طی روز، پاسخ داد.

به گزارش ایسنا، پیروز حناچی صبح امروز در حاشیه مراسم رونمایی از ناوگان جدید اتوبوسرانی با حضور در جمع خبرنگاران با بیان این‌که امروز تفاهم‌نامه تولید ۵۰۰ مینی‌بوس تولید داخل با کمک بخش خصوصی به امضاء رسید، اظهار کرد: همچنین امروز از ۱۱۷ دستگاه مینی‌بوس رونمایی شد.

وی با بیان اینکه در این مراسم از ۱۳ اتوبوس دوکابین که از محل درآمدهای حاصله از عوارض طرح ترافیک خریداری شده رونمایی شد، گفت: همچنین فرآیند نوسازی ۵۰۰ دستگاه اتوبوس دوکابین آغاز شد.

شهردار تهران در پاسخ به سوالی در مورد کمک‌های دولت، گفت: در گذشته شهرداری پیگیری جدی در خصوص دریافت مطالباتش نداشت و دولت نیز پیگیری نکرد، اما حالا با کمک وزارت اقتصاد و دارایی بدهی‌ها حسابرسی شده و مراودات با دولت در حال انجام است و در حال تهاتر هستیم.

حناچی با بیان این‌که این مینی‌بوس‌ها با کمک بخش خصوصی تولید شده است، اظهار کرد: با همراهی دولت منابع ارزی ترخیص ۱۳ دستگاه اتوبوس دوکابین با موافقت دولت انجام شد و ۵۰۰ مخزن گاز نیز برای اتوبوس‌های گازی تحویل گرفتیم و این روش‌هایی است که دولت کمک می‌کند تا مشکل حمل و نقل عمومی حل شود.

شهردار تهران در پاسخ به سوالی در مورد این‌که چرا شهرداران برکنار شده، در هیات مدیره برخی شرکت‌ها مشغول به کار هستند و چرا این افراد جابه‌جا می‌شوند به آیه‌ای اشاره کرد و گفت: تلک الایّام نداولها بین النّاس.

وی همچنین در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر تعدیل نیروی ۶۰ نفر در دفتر شهردار، اظهار کرد: چابک‌سازی سیستم اداری از اقدامات مهمی است که باید انجام شود و قبول ندارم که حدود ۲۴۰ نفر در دفتر شهردار رسوب کنند و برایمان راندمان و بهره‌وری بسیار مهم است.

حناچی در پاسخ به سوالی که گفته می‌شود رییس سازمان فرهنگی و هنری در پی کاهش بودجه، قرار است استعفا دهد، اظهار کرد: این روش پسندیده‌ای برای مدیریت نیست و بیشترین حجم سرمایه گذاری در حوزه توسعه فضاهای فرهنگی است و استعفا راه‌حل نیست.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که گویا هنوز شهرداری هنوز کمبود آب را باور ندارد و در روز نسبت به آبیاری فضای سبز اقدام می‌کند، گفت: حتماً این موضوع را بررسی می‌کنم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین