|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۶
کد خبر: ۲۶۷۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۰
استاندار بوشهر با اشاره به تغییر ساعات کاری اداری دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر گفت:برای کاهش مصرف برق ادارات و جلوگیری از خاموشی‌ها در فصل تابستان، از اول تیرماه ساعت کار ادارات استان بوشهر از ساعت ۶:۳۰ دقیقه تا ساعت ۱۳ تعیین می‌شود.
 استاندار بوشهر با اشاره به تغییر ساعات کاری اداری دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر گفت:برای کاهش مصرف برق ادارات و جلوگیری از خاموشی‌ها در فصل تابستان، از اول تیرماه ساعت کار ادارات استان بوشهر از ساعت ۶:۳۰ دقیقه تا ساعت ۱۳ تعیین می‌شود.

به گزارش تسنیم، عبدالکریم گراوند بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری استان بوشهر با اشاره به اینکه فریب کاری افکار عمومی از اهداف مهم استکباری جهانی است اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سفر نخست وزیر ژاپن به ایران پاسخ قاطعی به رئیس جمهور آمریکا دادند که خواسته مردم ایران که همان عزت‌مندی، اقتدار و صلابت بود محقق کرد.

استاندار بوشهر پایبندی به تعهدات و صداقت مسئولان جمهوری اسلامی ایران را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: سران آمریکا دنبال فریب افکاری عمومی جهان با دسیسه و ترفند هستند که موضوع مذاکره را مطرح می‌کنند.

وی، با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی که رئیس جمهور آمریکا شایسته‌ مبادله‌ هیچ پیامی نیست خاطر نشان کرد: هیچ صداقتی در رفتار و کردار رئیس جمهور آمریکا وجود ندارد که این مهم در مذاکره برجام و اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه ایران نشان داده شد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه لقب شیطان بزرگ به آمریکا از سوی امام راحل لقب اندیشمندانه‌ای است افزود: با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی ملت ایران فریب رفتارهای شیطانی سران آمریکا نمی‌خورد چراکه ملت ایران زیربار ذلت و خواری نمی‌رود.

گراوند با اشاره به اینکه ایران هراسی دیگر در بازار سیاست بین الملل جایی ندارد تصریح کرد: دشمنان نمی‌توانند با القاء ایران هراسی، مانع اجرای سیاست‌های بین‌المللی ایران و حضور مسئولان جمهوری اسلامی در مجامع جهانی و کشورها شوند.

وی با اشاره به انتخابات پیش‌رو در 2 اسفند امسال بر توجه به اخلاق‌مداری کاندیداهای احتمالی مجلس تاکید کرد و افزود: رعایت اخلاق‌ انتخاباتی در ایران اسلامی وجه تمایز آن با انتخابات دیگر کشورها است.

استاندار بوشهر کلید واژه مسئولان نظام اسلامی ایران، در انتخابات را قانون‌مداری، مشارکت حداکثری، بی‌طرفی مسئولان، اخلاق اسلامی، انتخابات سالم و رعایت قانون در همه مراحل انتخابات دانست و گفت: از کسانیکه قصد حضور در این عرصه مهم سیاسی اجتماعی دارند در خواست می‌شود فضای انتخاباتی با رعایت اخلاق اسلامی مدیریت کنند.

گراوند به روند اجرای طرح‌های آبرسانی در استان بوشهر پرداخت و افزود: طرح‌هایی که در دو سال گذشته در حوزه تامین آب اجراء شده در طول سال‌های گذشته کم‌نظیر بوده که با به نتیجه رسیدن آنها مشکل آب آشامیدنی استان برطرف می‌شود.

وی، با اشاره به اجرای سد ارغون کلمه دشتستان خاطر نشان کرد: همزمان با اجرای این طرح، خط انتقال آن اجرایی می‌شود که اعتبارات این حوزه تامین شده است.

استاندار بوشهر از تغییر ساعت کار دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد و بیان کرد: با توجه به اینکه فصل تابستان، مصرف برق در استان بوشهر به اوج پیک مصرف می‌رسد برای کاهش مصرف برق ادارات و جلوگیری از خاموشی‌ها در فصل تابستان، از اول تیرماه ساعت کار ادارات استان بوشهر از ساعت 6:30 دقیقه تا ساعت 13 تعیین می‌شود.

گراوند با تاکید بر نظارت مدیران دستگاه‌های اجرایی بر نظارت کامل در مصرف برق و رعایت خاموش شدن دستگاه‌های برقی در هنگام تعطیلی ادارات افزود: باید در هنگام تعطیلی ادارات و دستگاهها تمام وسائل برقی به ویژه دستگاه‌های خنک کننده خاموش شود که برای تحقق این مهم باید نظارت لازم انجام شود.

وی، استفاده از شیرآلات کاهنده مصرف آب در دستگاه‌های اجرایی را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: برای مدیریت مصرف آب در ادارات باید شیرآلات کاهنده مصرف آب نصب شود تا در مصرف آب مدیریت شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر پیگیری و نظارت دائم از اراضی منابع طبیعی و پیشگیری از آتش سوزی در مراتع و اراضی جنگلی تصریح کرد: در عرصه مبارزه با آفت ملخ صحرایی اقدامات مهم و موثری از سوی جهاد کشاورزی استان بوشهر، فرمانداران و نهادهای گوناگون انجام شد که این مهم سبب کاهش جمعیت ملخ‌های صحرایی شده است.

گراوند با گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی و قدردانی از خدمات این نهاد در محرومیت‌زدایی و خدمات رسانی افزود: جهادکشاورزی استان بوشهر خدمات قابل توجهی در بخش‌های مختلف ارائه کرده که در این راستا افزایش گلخانه‌ها در دستور کار قرار دارد و سال قبل 103 هکتار اراضی گلخانه‌ای افتتاح شد.

وی، با تاکید بر رفع موانع بر سر راه سرمایه‌گذاران خاطر نشان کرد: باید در رفع پیچ‌و‌خم اداری به ویژه در حوزه سرمایه‌گذاری اقدامات لازم انجام تا نگرانی این بخش برطرف شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر توجه به رفع مشکلات خدمات رسانی به مناطق حاشیه نشینی شهرها گفت: باید بر اساس مصوبه مجلس و قانون، خدمات رسانی به ویژه در حوزه آب و برق در مناطق حاشیه‌ای ارائه شود.

گراوند با تاکید بر رعایت قانون در توزیع آگهی دستگاه‌های اجرایی به هفته نامه‌ها، مطبوعات و روزنامه‌ها افزود: روابط عمومی دستگاه‌ها باید بر اساس قانون در توزیع آگهی دستگاه‌ها به مطبوعات اقدام کنند.

استاندار بوشهر با اشاره به تشکیل کارگروه ملی رفع آلایندگی جنوب استان بوشهر گفت: پس از ارائه پیشنهادات و مصوبات کارگروه استانی و نشست مقدماتی در سازمان مدیریت برنامه‌ریزی دستورات نهایی در کارگروه ملی ارائه می‌شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین