|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۸
کد خبر: ۲۶۷۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۶
در سفر یک روزه معاون اول رئیس‌جمهور به زنجان، بزرگ‌ترین خط تولید و تست مترو کشور در طرح توسعه صنایع ریلی ایرانیان با هدف تکمیل محصولات تولیدی نسبت به ایجاد طرح توسعه انواع واگن‌های مترو افتتاح می‌شود.
 در سفر معاون اول رئیس‌جمهور به زنجان 3 واحد صنعتی به بهره‌برداری خواهد رسید.

 اسحاق جهانگیری فردا (28 خرداد ماه) به استان زنجان سفر خواهد داشت و این در حالی است که برنامه‌ریزی سفر وی در تعطیلات نوروزی بود که به دلیل مشکلات پیش‌آمده ناشی از سیل در کشور، این سفر به تاخیر افتاد.

در سفر یک روزه معاون اول رئیس‌جمهور به زنجان، بزرگ‌ترین خط تولید و تست مترو کشور در طرح توسعه صنایع ریلی ایرانیان با هدف تکمیل محصولات تولیدی نسبت به ایجاد طرح توسعه انواع واگن‌های مترو افتتاح می‌شود.

ظرفیت اسمی پروانه بهره‌برداری این واحد تولیدی 1000 دستگاه و پیش‌بینی اشتغال آن 230 نفر است که میزان سرمایه‌گذاری انجام ‌شده در این واحد نیز 1570 میلیارد ریال است که انواع بورژی و ورق‌های فولادی مواد اولیه مصرفی و اصلی این واحد تولیدی است.

همچنین شرکت پدیده شیمی قرن متعلق به گروه صنعتی گلرنگ با 1200 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی نوآوران زنجان واقع شده و با راه‌اندازی آن زمینه اشتغال برای 250 نفر فراهم می‌شود، به بهره‌برداری رسمی خواهد رسید. این واحد تولیدی در زمینه تولید انواع شوینده‌ها به ظرفیت اسمی 240 هزار تن در سال و مواد اولیه مورد نیاز در تولید شوینده از قبیل تگزاپن، کانپرلن، سود کاستیک، اوره و ... فعالیت خواهد داشت.

بهره‌برداری رسمی از شرکت پاک‌حیات کیمیا پارس، برنامه دیگر معاون اول رئیس‌جمهور در سفر به استان زنجان است. این شرکت با سرمایه‌گذاری خارجی به ارزش 40 میلیون یورو معادل 5940 میلیارد ریال در شهرک صنعتی شریف ابهر واقع شده که با راه‌اندازی آن، برای 300 نفر به صورت مستقیم فرصت اشتغال ایجاد می‌شود.

25 هزار تن هیپوکلرید سدیم، 75 هزار تن پودر ماشین ‌لباس‌شویی، 75 هزار تن پودر لباس‌شویی، 5000 هزار تن پودر ماشین ‌ظرف‌شویی، 5000 تن مایع دست‌شویی، 45هزار تن مایع‌ نرم‌کننده، 45 هزار تن مایع پاک‌کننده، 25 هزار تن مایع جرم‌گیر و 3100 تن بطری پلی‌اتیلن از جمله تولیدات این واحد تولیدی است.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین