|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۵:۴۰
کد خبر: ۲۶۷۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴
 رئیس اتحادیه مشاوران املاک شهر کرمان خبر کانکس نشینی رایج کرمانی‌ها به دلیل مسایل و مشکلات مالی را تکذیب کرد و گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر درخواست مردم برای اجاره زمین جهت برپایی کانکس یا چادر در آنها نداشته‌ایم و اگر چنین موردی وجود داشته باشد، بسیار محدود و انگشت شمار هستند زیرا اگر این موضوع همه‌گیر و معضل بود قطعا به ما گزارش می‌شد.

محسن شهریاری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره بحث حاشیه نشینی و ادعای یکی از اعضای اتحادیه مشاوران املاک  شهر کرمان مبنی بر اسکان برخی افراد در کانکس اظهار کرد: فردی که این موضوع را مطرح کرده، هیچ مسئولیتی در اتحادیه ندارد.

وی خبر کانکس نشینی رایج کرمانی ها به دلیل مسایل و مشکلات مالی را تکذیب کرد و گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر درخواست مردم برای اجاره زمین جهت برپایی کانکس یا چادر در آنها نداشته‌ایم و اگر چنین موردی وجود داشته باشد، بسیار محدود و انگشت شمار هستند زیرا اگر این موضوع همه‌گیر و معضل بود قطعا به ما گزارش می‌شد.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک شهر کرمان با تاکید بر آنکه خبر منتشر شده را تایید نمی کند با اشاره به وضعیت خرید و فروش املاک در کرمان تصریح کرد: مدتی خرید و فروش در کرمان رونق پیدا کرده بود اما از حدود سه ماه قبل رکود به بازار مسکن بازگشته است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین