|
|
امروز: پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۶
کد خبر: ۲۶۶۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳
در راستای اجرای طرح مقابله با آلودگی منابع آب تهران و تعیین وضعیت زیست‌محیطی تصفیه‌خانه‌ها از ابتدای سال جاری ۲۶ تصفیه خانه شهری و روستایی فعال استان تهران مورد بازدید کارشناسان و نمونه‌برداری از خروجی تصفیه خانه قرار گرفتند.
 معاون نظارت و پایش حفاظت محیط زیست استان تهران از اجرای گشت مشترک این معاونت با دفتر محیط زیست شرکت آب منطقه‌ای تهران از ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش ایسنا محمد رستگاری با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای طرح مقابله با آلودگی منابع آب تهران و تعیین وضعیت زیست‌محیطی تصفیه‌خانه‌ها از ابتدای سال جاری ۲۶ تصفیه خانه شهری و روستایی فعال استان تهران مورد بازدید کارشناسان و نمونه‌برداری از خروجی تصفیه خانه قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه ۲۲ تصفیه خانه شهری و چهار تصفیه‌خانه روستایی فعال در سطح استان در حال فعالیت هستند، اظهارکرد: از این میان پنج تصفیه خانه شهری و سه تصفیه خانه روستایی در حوضه آبریز آب شرب تهران واقع شده‌اند که به‌صورت ماهانه نمونه‌برداری می‌شوند و مابقی تصفیه‌خانه‌ها به‌صورت فصلی مورد پایش و نمونه برداری کارشناسان این معاونت قرار می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، رستگاری با اشاره به اینکه در صورت وجود مشکل در نحوه اجرای مدیریت فاضلاب و پسماند تصفیه خانه‌ها، پیگیری‌های لازم تا حصول نتیجه انجام خواهد شد، تصریح کرد: مهمترین هدف از تصفیه فاضلاب، اصلاح کیفیت آب به نحوی است که مصرف فاضلاب تصفیه شده یا دفع فاضلاب به محیط زیست، بدون اشکال و بدون برهم زدن وضع اکوسیستم محیط دریافت کننده آن امکان پذیر باشد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین