|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۶
کد خبر: ۲۶۶۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲
اوضاع نوار غزه آنقدر بد است که شهرک نشینان، نوار غزه را به جهنم تشبیه می‌کنند و حاضر نیستند برای دقایقی در آن زندگی کنند، زیرا زندگی با حملات موشکی اسرائیل و بمباران جنگنده بمب افکن‌های آن به شدت سخت است.
  «اوریت لیفیا نیشیئیل» نویسنده یهودی در مطلبی در نسخه عبری زبان روزنامه «معاریف» نوشت: ادامه درگیری با نوار غزه در آینده ثابت می کند که آنها در خود غرق نخواهند شد، بلکه این ما هستیم که در دریای آنان غرق می شویم.

طبق گزارش امروز (یکشنبه) روزنامه یاد شده، این نویسنده معتقد است: آرامش کنونی در نوار غزه فقط یک مساله زمانی است و تل آویو باید خود را برای نشست اقتصادی بحرین (فاز اول معامله قرن) و شب اعلام معامله قرن خود را آماده کند چرا که دیگر در آن لحظات نمی‌توان خشم فلسطینی‌ها را کنترل کرد یا برای آتش بس با آنان به تفاهم رسید.

وی که مجری یک شبکه تلویزیونی در سرزمین اشغالی هم می‌باشد، ضمن اعتراف به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه گفت: نوار غزه بیش از بیست سال است که رنگ آرامش را به خود ندیده است، اهالی نوار غزه نه برق دارند نه آب. اوضاع بهداشت در این منطقه به شدت وخیم است و مردم از کمترین امکانات بهداشتی برخوردار هستند.

وی افزود: اوضاع نوار غزه آنقدر بد است که شهرک نشینان، نوار غزه را به جهنم تشبیه می‌کنند و حاضر نیستند برای دقایقی در آن زندگی کنند، زیرا زندگی با حملات موشکی اسرائیل و بمباران جنگنده بمب افکن‌های آن به شدت سخت است.

این نویسنده در پایان از کابینه رژیم صهوینستی خواست با تشکیل یک ائتلاف بین المللی جدید به تراژدی کودکان قربانی شده در نوار غزه پایان دهد واز سوی دیگر هم امنیت اراضی اشغالی را تأمین کند.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین