|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۲۶۶۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸
در پی اعلام گزارش‌هایی از فعالیت‌های غیرقانونی فردی تحت عنوان وکیل دادگستری در سطح شهرستان ارا ک، بررسی تخصصی موضوع به پلیس امنیت عمومی استان ارجاع شد.
  جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: وکیل قلابی با اعتراف به 12 فقره کلاهبرداری در اراک دستگیر شد.

 سرهنگ «یوسف سپهوند» افزود: این فرد ۸۰۰ میلیون ریال در در ق الب ۱۲ فقره کلاهبرداری از مردم این استان اخاذی کرده است.

وی اظهار داشت: در پی اعلام گزارش‌هایی از فعالیت‌های غیرقانونی فردی تحت عنوان وکیل دادگستری در سطح شهرستان ارا ک، بررسی تخصصی موضوع به پلیس امنیت عمومی استان ارجاع شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: در مراحل تحقیقات تخصصی پلیس، مشخص شد که این کلاهبردار با جعل عنوان وکیل و شناسایی افراد مشکل دار به روش‌های مختلف برای رفع کردن موانع کاری، مبالغی از آنان دریافت کرده و دیگر پاسخگوی مراجعه کنندگان خود نبوده است.

سرهنگ سپهوند افزود: با پیگیری‌های شبانه روزی مأموران انتظامی فرد خاطی شناسایی و اسناد و مدارکی در خصوص کلاهبرداری‌های متعدد او از شهروندان اراکی به دست آمد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: سرانجام با مراقبت‌های نامحسوس پلیس، متهم در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به یگان انتظامی انتقال شد.

۲۱۲ شعبه دادسرا، دادگاه و دادگاه های عمومی، ۱۳۷ شعبه حل اختلاف و ۱۷۰ موسسه داوری به جمعیت یک میلیون ۴۱۴ هزار نفری استان مرکزی خدمات قضایی ارایه می کنند.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین