|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۲۶۶۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹
ناجیان مستقر در درون طرح آقایان و خانم‌ها با حضور در محل حادثه، موفق شدند برادر و یکی از خواهرها را از مرگ نجات دهند، ولی خواهر دوم به نام سیمین – م (۲۱ ساله) که نو عروس هم بود، جان خود را از دست داد.
 ‌دختر جوان تبریزی که به همراه برادر و خواهر خود در منطقه "شنا ممنوع" طرح سفیر امید آستارا شنا می‌کرد، جان خود را از دست داد.

‌سامان ساسانیان، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان مرزی بندر آستارا در گفت و گو با ایسنا – اظهار کرد: حدود ساعت ۱۹ روز چهارشنبه (۲۲ خرداد) دو دختر و یک پسر جوان که بدون توجه به هشدارهای همیاران پلیس و دست اندرکاران طرح سفیر امید، اقدام به شنا در منطقه شنا ممنوع طرح کرده بودند، گرفتار بخش عمیق دریا شدند.

وی با بیان اینکه هیچ کدام از این سه نفر به فنون شنا آشنا نبودند، ادامه داد: ناجیان مستقر در درون طرح آقایان و خانم‌ها با حضور در محل حادثه، موفق شدند برادر و یکی از خواهرها را از مرگ نجات دهند، ولی خواهر دوم به نام سیمین – م (۲۱ ساله) که نو عروس هم بود، جان خود را از دست داد.

ساسانیان با تأکید بر اینکه افراد نجات یافته به بیمارستان شهید بهشتی آستارا منتقل شدند، افزود: میهمانان باید هشدارهای همیاران پلیس، ناجیان غریق و مسئولان طرح‌ها را جدی بگیرند و از شنا کردن در مکان‌هایی که تابلوهای "شنا ممنوع" نصب شده است، به طور جد بپرهیزند تا شاهد اینگونه حوادث تلخ نباشیم.




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین