|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۲:۴۸
کد خبر: ۲۶۶۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۵
نماینده تام‌الاختیار باشگاه نساجی می‌گوید از دو هفته قبل که مالکان این باشگاه با مسئولان استان مازندران برای رفع مشکلات این تیم جلسه‌ای برگزار کردند اما تاکنون اقدام عملی در این زمینه از جانب مسئولان صورت نگرفته است.
 نماینده تام‌الاختیار باشگاه نساجی می‌گوید از دو هفته قبل که مالکان این باشگاه با مسئولان استان مازندران برای رفع مشکلات این تیم جلسه‌ای برگزار کردند اما تاکنون اقدام عملی در این زمینه از جانب مسئولان صورت نگرفته است.

به گزارش ایسنا، باشگاه نساجی قائمشهر وضعیت نامشخصی دارد؛ مالکان این باشگاه با شرایط و مشکلات موجود قصد تیم‌داری ندارند و از طرفی هم منتظرند تا مسئولان استان مازندران قدمی برای رفع مشکلات این تیم قدیمی و پرهوادار بردارند.

میلاد مهدی، نماینده تام‌الاختیار مالک و سخنگوی باشگاه نساجی درباره وضعیت این تیم در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: آقای صنیعی‌فر از ابتدای فصل اعلام کرده بود که ما دوست داریم تیم به قائمشهر برگردد اما این مستلزم یک همت عالی است که یک زمین تمرین در اختیار تیم در قائمشهر گذاشته شود و شرایطی برای اسکان و خوابگاه بازیکنان مهیا شود. هوادار چطور می‌تواند با بازیکنان تیمش ارتباط برقرار کند در صورتیکه فقط در بازی‌های داخلی تیمش را ببیند؟ هیچ‌کدام از این‌ها در فصل قبل انجام نشد. در پایان فصل حداقل توقعی که می‌رفت این بود که مسئولان استانی برنامه‌ای برای حمایت از بخش خصوصی داشته باشند. با توجه به اینکه در وضع کنونی اقتصادی، سرمایه‌گذاری در فوتبال یک نوع جهاد است، توقع داریم نگاه‌های ملی استانی به این تیم شود.

او ادامه داد: آقای صنیعی‌فر اصرار داشت ما با مدیران استانی دیدار داشته باشیم. من با دادستان قائمشهر و رئیس اداره کل ورزش و جوانان قائمشهر صحبت کردم که آن‌ها به بهترین شکل ما را حمایت کردند. پیگیر شدیم، خواهش کردیم که این جلسه برگزار شود که البته در نهایت آقای صنیعی فر درخواست داد که با آقای حسین زادگان، استاندار مازندران وارد جلسه شوند. این جلسه نهایتاً در تهران برگزار شد. از مفاد این جلسه هیچ خبری بیرون نیامد و هیچکدام از مالکان مصاحبه‌ای نکردند. هر دو مالک با این نگاه در جلسه حاضر شدند که نمی‌توانند تیم داری کنند و امکان ادامه مسیر وجود ندارد.

مهدی اضافه کرد: با توجه به قول‌هایی که داده و مسائلی که مطرح شد بنا بر این شد که هر دو مالک با حمایت استانداری بمانند. بعد از جلسه هیچکس صحبتی نکرد، آقای حسین زادگان در پایان نشست در رسانه‌ها اعلام کردند جلسه عالی بود و هر دو مالک با قدرت می‌مانند اما جزئیات این نشست رسانه‌ای نشد.

نماینده مالک باشگاه نساجی با بیان اینکه از این جلسه حدود دو هفته می‌گذرد، گفت: تمام هواداران به حق فشار می‌آورند که تکلیف تیم چه شد؟ سرمربی و بازیکنان چه شدند؟ این کمترین حق هوادارانی است که تحت هر شرایطی تیمشان را تنها نگذاشتند، اما هواداران از یک موضوع غافل هستند آن هم اینکه مدیران استانی قول‌هایی به مالکان باشگاه داده‌اند که هیچ‌کدام از آن تعهدات هم تا این لحظه که صحبت می‌کنیم عملی نشده است. بعضی‌ها می‌گویند تیم را واگذار کنید ما بحثی نداریم اما فراموش نکنید هر کسی به نساجی بیاید امسال باید بیش از ۴۰ میلیارد هزینه کند. شرایط در باشگاه نساجی در حال حاضر بسیار سخت است.

مهدی ادامه داد: من از رسانه‌ها می‌خواهم این سوال را از آقای استاندار مازندران بپرسند که در آن جلسه چه گذشت و چه قول و قرارهایی گذاشته شد. نهایتاً دو روز قبل آقای حسین زادگان به آقای صنیعی فر گفت که نامه به جریان افتادن این موضوعات فرستاده می‌شود. همین نکته یعنی یک سیکل اداری طاقت‌فرسا.

او درباره اینکه چه مسائلی در آن جلسه مطرح شد هم بیان کرد: من یک اشاره کلی می‌کنم. یکی از بحث‌های ما این بود که باید ورزشگاه شهید وطنی در اختیار باشگاه قرار داده بشود. در هر بازی خانگی طبق قانون اجرای بلیت فروشی با باشگاه است. ورزشگاه شهید وطنی یک در اصلی برای بلیت‌فروشی دارد و چهار در فرعی برای ورود دارد. ما هیچ کنترل و نظارتی روی این درها نداشتیم و در هر بازی بین بلیت‌های فروخته شده و جمعیت حاضر حدود ۴ هزار نفر اختلاف وجود داشت. چه طور ممکن است که ورزشگاه در اختیار ما نباشد و ما بلیت فروشی کنیم؟

وی افزود: زمینی برای تمرین در اختیار باشگاه نیست، اگر این پتانسیل وجود نداشت این توقع ایجاد نمی‌شد اما استان مازندران شرایط این درخواست‌ها را دارد خب مگر این باشگاه جز این است که فرزند این استان است؟ برخی می‌گویند باشگاه مالک خصوصی دارد، شما ببینید در پدیده چه جریان حمایتی وجود دارد یا در تراکتورسازی و آذربایجان. هواداران درست است که از مالک مطالبه می‌کنند اما باید بخشی از سوالاتشان را از مسئولان استان بپرسند که در آن جلسه چه گذشت. قرار بود به ما زمین تمرین داده شود و توافقاتی برای اردوهای تیم شکل بگیرد. همچنین قرار بوده یک زمین در اختیار باشگاه گذاشته شود تا باشگاه در آنجا یک کمپ ورزشی احداث کند و از این محل کسب درآمد کند. ما الان نمی‌دانیم تکلیفمان در باشگاه نساجی چیست.

مهدی ادامه داد: قطع به یقین اگر حمایت به وجود نیاید نمی‌شود ادامه داد. آقای حدادیان تمایلی به ادامه راه ندارد و در آن جلسه با توجه به صحبتی که شده بود گویا با مسئولان همراه شد. البته به صورت غیر رسمی اعلام کرده بود که تمایلی به تیم داری ندارد. البته اگر آقای حدادیان در باشگاه نباشد الزامی برای جایگزینی نداریم و در صورت نیاز و انتقال سهام ایشان، آقای صنیعی فر می‌تواند مالک صد درصدی باشگاه باشد. این بحث‌ها، حاشیه‌ای است که برخی دامن می‌زنند. آقای حدادیان در طی فصل قبل حمایت‌های بسیار خوبی داشت.

سخنگوی باشگاه نساجی با بیان اینکه مساله اصلی حمایت مسئولان استانی است اظهار کرد: اگر مسئولان حمایت نکنند امکان ادامه مسیر وجود نخواهد داشت. ما توقع داشتیم بعد از آن جلسه ما مسائل عملیاتی ببینیم نه اینکه دوباره وارد سیکل اداری بشویم. ما می‌خواهیم که مسیر را ادامه بدهیم اما باید ادامه مسیر در استانداری پیگیری شود.

نماینده مالک باشگاه درباره انتخاب سرمربی نساجی هم توضیح داد: ما با سه سرمربی مذاکره کردیم و آماده هستیم تا چند روز آینده سرمربی را معرفی کنیم. ما بدنبال حفظ شأن و اقتدار و آبروی فوتبال مازندران و باشگاه هستیم این مسیر را دنبال می‌کنیم اما اگر سرمربی را مشخص کردیم، بازیکنانی جذب کردیم کجا باید اردو بزنیم؟ سال گذشته حدود ۷۰۰ میلیون برای تمرین در تهران هزینه کردیم. چون نمی‌توانستیم در قائمشهر باشیم. البته فقط نساجی نیست که وضعیتش نا مشخص است و تیم‌های زیادی مثل استقلال و پرسپولیس هم همین‌گونه هستند.

او درباره وضعیت نامشخص بازیکنان این تیم برای فصل آینده هم بیان کرد: این هم یکی از چالش‌هایی است که با آن رو به رو هستیم. ما توقع داریم یک همت عالی شکل بگیرد. واقعاً کار سختی نیست. هزینه‌های باشگاه کم نیستند و ما برای ادامه مسیر حاضریم اما توقع داریم دست برادری که به ما داده شد باقی بماند و اجرایی بشود.

مهدی در پایان گفت: یک جریانی در قائمشهر بدون داشتن مطالبات غیر فوتبالی از این مسیر بهره برداری می‌کند. این موضوع در وقت خودش به شیوه کامل‌تری مطرح می‌شود. هواداران بدانند برخی مسائلی که مطرح می‌شود غیر فوتبالی است و برخی جریان سازی می‌کنند. این جریان‌سازی‌ها جز اینکه ما را دلسرد کند راه به جایی نمی‌برد.

به گزارش ایسنا، تیمی که از ابتدای حضورش در لیگ برتر که بعد از سالیان طولانی اتفاق افتاد، با مشکلات زیادی در داخل و خارج از زمین درگیر بوده است، این روزها در هم وضعیت مناسبی ندارد. باید دید از صحبت‌هایی که بین مالکان باشگاه و مسئولان استانداری توافقی عملیاتی شکل می‌گیرد تا باد به پرچم نساجی بوزد یا اینکه هواداران این تیم باید همچنان در نگرانی از وضعیت تیم محبوبشان به سر ببرند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین