|
|
امروز: پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۹
کد خبر: ۲۶۶۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۲
نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی از وضعیت بدحجابی در کشور انتقاد کرده و خواستار مقابله با این معضل شد.
 نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی از وضعیت بدحجابی در کشور انتقاد کرده و خواستار مقابله با این معضل شد.

به گزارش ایرنا؛ «علیرضا سلیمی» در جلسه علنی بعدازظهر امروز-دوشنبه-مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به عبدالرضا مصری نایب رییس دوم مجلس گفت: متاسفانه برهنگی فرهنگی آرام آرام به فرهنگ برهنگی تبدیل شد، کسانی که باید غیرت دینی به خرج دهند، سکوت کردند و گاهی اوقات مسیر را برای این امور باز کردند.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این چه وضعی است که در شمال اتفاق افتاد، کسانی که مسئول هستند واقعاً شرم نمی کنند.

وی از دادستان بابت رسیدگی به این پرونده تشکر کرد و خطاب به رییس جمهوری اظهارداشت: چه کسی متولی است، آیا شما متولی هستید یا دیگری متولی است، چرا ما باید به این مسیر منتهی شویم.

سلیمی در تذکری دیگر گفت: همه ما دیدیم که آمریکایی ها و وزیر خارجه این کشور از ما خواسته اند که «اف ای تی اف» و «پالرمو» را تصویب کنیم؛ اف بر غیرت کسی که در این شرایط باز از اف ای تی اف و پالرمو دفاع کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: آیا باید زیر بار تحمیل برویم، اگر اینها (اف ای تی اف و پالرمو) برای ما نفع هم داشتند، پذیرش آنها در این شرایط عین ذلت است، ما تن به ذلت نخواهیم داد.

وی همچنین خطاب به وزیر ورزش و جوانان گفت: میادین ورزشی میدان مسابقه ورزشی است یا میدان جنگ. بعضی از استادیوم ها به میدان جنگ تبدیل شده اند؛ تدبیر کنید.

سلیمی همچنین حقوق بگیران نجومی اشاره کرد و گفت: بعضی از حقوق بگیران نجومی، قانون را با لطایف الحیل دور زدند، این چه وضعیتی است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین