|
|
امروز: سه‌شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۶
کد خبر: ۲۶۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۲
در شرایطی که عرضه فیلم کوتاه با مشکل مواجه است و برنامه ریزی مشخصی برای این کار وجود ندارد، طبیعتا وجود یک بستر حرفه ای مثل جشنواره فیلم کوتاه تهران که به شکل وسیعی امکان عرضه فیلم کوتاه را فراهم می کند، بسیار قابل توجه است.
عضو هیات انتخاب بخش بین الملل جشنواره فیلم کوتاه تهران گفت: فیلم های کوتاه ایرانی با استانداردهای بین المللی فاصله ای ندارند و چه بسا فراتر از آن هم عمل کرده اند.

'نیما عباسپور' روز پنجشنبه درباره کیفیت فیلم های جشنواره فیلم کوتاه تهران گفت: هدف ما انتخاب فیلم های خوب با توجه به معیارها و مناسباتی بود که مد نظر داشتیم چرا که معتقدیم مخاطبان به امید دیدن فیلم های جذاب به جشنواره می آیند.

وی با اشاره به اینکه سعی کرد ه ایم فیلم هایی انتخاب کنیم که کسل کننده نباشد، افزود: در سال های گذشته فیلم هایی که در بخش بین الملل نمایش داده می شد، بعضا خسته کننده بودند و نمی توانستند رضایت مخاطب را به همراه داشته باشند.

عضو هیات انتخاب بخش بین الملل جشنواره فیلم کوتاه تهران تاکید کرد: برای ما مهم این بود فیلمی انتخاب کنیم که در وهله اول جذاب باشد. دوم اینکه بتواند برای فیلمسازان داخلی الگو قرار بگیرد و برای آن ها پیشنهاد داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: در میان آثار رسیده به جشنواره فرانسه بیشترین تعداد فیلم را داشت و طبق آماری که وجود دارد امسال استقبال در بخش بین الملل بیش از سال های گذشته بوده است.

عباسپور درباره دستاوردهای جشنواره فیلم کوتاه تهران نیز گفت: مهمترین دستاوردی که جشنواره فیلم کوتاه تهران تا به حال داشته امکان دیده شدن فیلمسازان و فیلم هایشان بوده است.

وی افزود: در شرایطی که عرضه فیلم کوتاه با مشکل مواجه است و برنامه ریزی مشخصی برای این کار وجود ندارد، طبیعتا وجود یک بستر حرفه ای مثل جشنواره فیلم کوتاه تهران که به شکل وسیعی امکان عرضه فیلم کوتاه را فراهم می کند، بسیار قابل توجه است.

این جشنواره از 22 مهر ماه تا 27 در پردیس ملت در تهران برگزار می شود.


منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین