|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۲۶۵۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷
بررسی‌های اولیه و شواهد و مدارک حاکی از عرضه خارج از شبکه به قصد گرانفروشی در این محل بود و در این راستا پرونده‌ای تشکیل و به شعبه دهم تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.
 مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از کشف ۱۶ تن شکر در یک انبار خبر داد و گفت: پرونده متشکله به دادگاه اخلالگران اقتصادی استان ارسال شده است.

علی مبشری در خصوص این موضوع اظهار کرد: گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) موفق به کشف انباری در شهر شیراز شدند که ۱۶ تن شکر به قصد عرضه خارج از شبکه در آن دپو شده بود.

وی از کشف مقادیری برنج احتکار شده در این انبار هم خبر داد و افزود: بررسی‌های اولیه و شواهد و مدارک حاکی از عرضه خارج از شبکه به قصد گرانفروشی در این محل بود و در این راستا پرونده‌ای تشکیل و به شعبه دهم تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس با اشاره به بازداشت سه نفر در این رابطه، تصریح کرد: در تحقیقات انجام شده در شعبه مشخص شد که این افراد اقدام به عرضه خارج از شبکه ۴۸ تن شکر با قیمت بالاتر از نرخ مصوب نیز کرده‌اند که با توجه به در دست بودن مدارکی دال بر اقدامات سازمان یافته و بصورت شبکه افراد بازداشت شده و به دلیل اخلال در بازار شکر، پرونده متشکله به دادگاه اخلالگران اقتصادی استان ارسال شد.

مبشری با بیان اینکه در هفته گذشته بیش از ۱۰۰ تن شکر خارج از شبکه با همکاری دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت کشف شده؛ گفت: مبارزه قاطع با اخلالگران بازار شکر تا حذف کامل دست دلالان و سودجویان ادامه دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین