کد خبر: ۲۶۵۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱
این برند مشهور در سال ۱۸۵۴ توسط فردی به همین نام در پاریس آغاز به کار کرد و به تولید پوشاک، کتاب، ساعت و جواهر مشغول است.
 لوئی-ویتون به عنوان با ارزش‌ترین برند لوکس جهان در سال ۲۰۱۹ معرفی شد.

 به نقل از فوربس، در شرایطی که بسیاری از برندهای لوکس جهان با کاهش سودآوری به دلیل مسائل مختلفی چون کاهش قدرت خرید مردم، کاهش رشد اقتصادی کشورها و اختلافات تجاری مواجه شده‌اند اما بسیاری از برندهای مطرح کماکان از ارزش بازار زیادی برخوردار هستند. نکته جالب این رده بندی حضور پررنگ برندهای پاریسی است به گونه‌ای که از ۶ برند برتر جهان ۴ برند در پاریس مستقر هستند. در ادامه با ۶ برند لوکس برتر دنیا در سال ۲۰۱۹ آشنا می‌شوید:

۱- لوئی ویتون

این برند مشهور در سال ۱۸۵۴ توسط فردی به همین نام در پاریس آغاز به کار کرد و به تولید پوشاک، کتاب، ساعت و جواهر مشغول است.

مقر اصلی: پاریس-فرانسه

ارزش برند: ۳۹.۳ میلیارد دلار

رتبه در بین ۲۰۰ برند برتر جهان: ۱۲

۲- گوچی

این برند ایتالیایی در سال ۱۹۲۱ توسط گوچیو گوچی بنیان گذاری شد و از سال ۲۰۰۸ به بعد همراه در بین ۵۰ برند با ارزش جهان حضور داشته است.

مقر اصلی: فلورانس- ایتالیا

ارزش برند: ۱۸.۶ میلیارد دلار

رتبه در بین ۲۰۰ برند برتر جهان: ۳۰

۳- هرمس

در سال ۱۸۳۷ و با تمرکز بر صنعت چرم آغاز به کار کرد اما اکنون در زمینه‌های مختلفی چون لوازم منزل، عطر، جواهر، پوشاک و ساعت فعالیت دارد.

مقر اصلی: پاریس- فرانسه

ارزش برند: ۱۸.۱ میلیارد دلار

رتبه در بین ۲۰۰ برند برتر جهان: ۳۲

۴- کقتیه

در سال ۱۸۴۷ توسط فردی به نام فرانسوا کقتیه تأسیس شد و اکنون در بیش از ۱۲۵ کشور جهان فعالیت دارد. این برند که در حوزه طراحی و ساخت جواهر و ساعت فعالیت دارد مالک برند لوکس سوئیسی "ریشمونت" نیز هست.

مقر اصلی: پاریس- فرانسه

ارزش برند: ۱۰.۷ میلیارد دلار

رتبه در بین ۲۰۰ برند برتر جهان: ۶۴

۵- رولکس

سازنده بسیار مشهور سوئیسی ساعت در جهان که ابتدا در سال ۱۹۰۵ توسط هانس ویلدورف و آلفرد دیویس در لندن تأسیس شد اما از سال ۱۹۱۵ به رولکس تغییر نام داد و به سوئیس منتقل شد.

مقر اصلی: ژنو- سوئیس

ارزش برند: ۹.۱ میلیارد دلار

رتبه در بین ۲۰۰ برند برتر جهان: ۷۸

۶- شنل

در سال ۱۹۰۹ میلادی توسط کوکو شنل تأسیس شد. این برند دارای یک مقر دیگر در شهر لندن انگلیس نیز هست.

مقر اصلی: پاریس- فرانسه

ارزش برند: ۹ میلیارد دلار

رتبه در بین ۲۰۰ برند برتر جهان: ۷۹


منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین