|
|
امروز: جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۲
کد خبر: ۲۶۵۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷
عبدالسلام تاکید کرد: ما در نشست‌های مکه شاهد دیدارهای مقامات کشورهای محاصره کننده و محاصره شده بودیم که این شاهدی برای پی بردن به سیاست کینه‌توزانه عربستان و امارات است.
 سخنگوی جنبش انصارالله و رئیس هیئت صنعاء در مذاکرات با بیان اینکه نشست‌های سران فوق‌العاده در عربستان شکست خورد، تصریح کرد که اتحادیه عرب آخرین طرفی است که به مشکلات و پرونده‌های ملت‌های منطقه می‌پردازد.

به نقل از المیادین، محمد عبدالسلام، سخنگوی جنبش انصارالله و رئیس هیئت صنعاء اعلام کرد: این جارد کوشنر، داماد و مشاور دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا و نیز سازمان ملل هستند که منطقه را اداره می‌کنند.

وی در ادامه افزود: وزارت خارجه یمن شاهد این است که عربستان برای جمع کردن کشورهای عربی و اسلامی به منظور توجیه جنایت‌هایش در یمن تلاش می‌کند.

سخنگوی جنبش انصارالله اعلام کرد که نشست‌های فوق‌العاده سران در عربستان شکست خورد زیرا که این نشست شامل هیئت‌های غیر کارآمد و غیرتاثیرگذار بود.

عبدالسلام تصریح کرد: عربستان شعله‌های بحران‌های منطقه را برافروخته است و هرگونه میانجیگری کشورهای حاشیه خلیج فارس، عربی و اسلامی را رد می‌کند.

وی همچنین تصریح کرد: شورهای همکاری خلیج فارس در شرایط بسیار بدی قرار دارد و دیگر تنها به صورت صوری و آن هم با تلاش‌های بسیار تشکیل جلسه می‌دهد.

عبدالسلام تاکید کرد: ما در نشست‌های مکه شاهد دیدارهای مقامات کشورهای محاصره کننده و محاصره شده بودیم که این شاهدی برای پی بردن به سیاست کینه‌توزانه عربستان و امارات است.

رئیس هیئت صنعاء همچنین عنوان داشت: عربستان رهبران جهان اسلامی را فراخواند تا برای آنها به دلیل تنگنایی که در آن درخصوص جنگ در یمن گرفتار شده است، اشک بریزد.

وی  گفت که اتحادیه عرب آخرین طرفی است که به مشکلات و پرونده‌های ملت‌های منطقه پی می‌برد.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین