|
|
امروز: شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۲۶۵۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴
با تشکیل پرونده در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی زاهدان و انجام بازجویی، مشخص شد که متهم گوشی‌های همراه را از تهران خریداری و قصد فروش در کشور پاکستان را داشته است، اما در بررسی‌های بعدی و با استعلام از مرجع کاشف، تمامی گوشی‌ها سرقتی اعلام شد.
 مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان از جریمه ۲.۵ میلیارد ریالی عامل قاچاق گوشی تلفن همراه خبر داد و گفت: این قاچاقچی حین خروج از کشور به پاکستان بازداشت شده است.

 حیدر میرزایی در این باره اظهار کرد: مأمورین گمرک شهرستان میرجاوه در حین کنترل مدارک و بازرسی از کالاهای مسافرینی که قصد خروج از کشور به پاکستان را داشتند، به یک نفر از مسافرین مشکوک شدند و در بررسی به عمل آمده تعداد ۱۱۱ دستگاه گوشی همراه دسته دوم با مارک‌های متفاوت مشکوک به قاچاق، کشف شد.

وی افزود: با تشکیل پرونده در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی زاهدان و انجام بازجویی، مشخص شد که متهم گوشی‌های همراه را از تهران خریداری و قصد فروش در کشور پاکستان را داشته است، اما در بررسی‌های بعدی و با استعلام از مرجع کاشف، تمامی گوشی‌ها سرقتی اعلام شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان گفت: شعبه رسیدگی کننده بنا بر اقرار متهم، نحوه کشف کالا و بر اساس نتایج استعلامات، تخلف را محرز دانست و قاچاقچی را به پرداخت ۲ میلیارد و ۵۹۱ میلیون ریال جزای نقدی از حیث مباشرت در قاچاق کالا و بهای مال از دست رفته محکوم کرد.

میرزایی در پایان تصریح کرد: شعبه رسیدگی کننده همچنین در خصوص گوشی‌های سرقتی نیز حکم به استرداد به مالکین آنها از طریق پلیس آگاهی تهران بزرگ صادر کرد.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین