|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۲۶۵۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳
سردار ایوب سلیمانی با حضور در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: اصل دشمنی آمریکا طی ۴۰ سال گذشته با ایران صرفا به لحاظ شعارها، ارزش ها و رویکردهای انقلاب اسلامی بوده، چرا که درست در تضاد با منافع آمریکا و غرب است.
 جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: راهپیمایی روز قدس و حضور گسترده مردم قطعا پیامی برای جهان استکبار خواهد داشت و آن این است که قطعا معامله قرن بدون تأمین خواسته های به حق مردم فلسطین امری ناشدنی و غیرممکن است.

سردار ایوب سلیمانی با حضور در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: اصل دشمنی آمریکا طی ۴۰ سال گذشته با ایران صرفا به لحاظ شعارها، ارزش ها و رویکردهای انقلاب اسلامی بوده، چرا که درست در تضاد با منافع آمریکا و غرب است.

وی ادامه داد: فلسفه انقلاب اسلامی در تضاد با بنیان های فکری استکبار غربی است، یکی از شاخص ترین شعارهایی که انقلاب اسلامی از اول تاکنون داشته و هیچ تغییری در آن ایجاد نشده حمایت از مردم فلسطین است چرا که از بین بردن رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان اساسی ترین شعار ما است. تمام دشمنی آمریکا طی ۴۰ سال گذشته با این هدف انجام شده که شعارها و اهتمام جدی ما را در پیگیری و مطالبه جهان اسلام تعدیل و تضعیف کند.

سردار سلیمانی ادامه داد: آمریکا طی یک سال اخیر بیشترین  فشار ممکن را بر کشور وارد کرده و دائما در انتظار است که در شعار و مطالبات ما تضعیف وسستی ببیند و آن را اعلام کند که جمهوری اسلامی ایران شرایط ما را پذیرفته است.

وی افزود: توجه جدی و حضور همه جانبه و محکم و استوار مردم  ما در راهپیمایی روز قدس امسال، پیامی روشن برای آمریکا دارد که امروز مصمم تر و استوارتر از سال های گذشته از حاکمیت ملت فلسطین بر این کشور و از بین بردن رژیم صهیونیستی حمایت می کنیم و قطعا در عمل از هیچ گونه حمایتی کوتاهی نخواهیم کرد.

سردار سلیمانی در ادامه تصریح کرد: کافی است که آمریکا بداند تضعیف مواضع و تسلیم ایران رویایی تعبیرنشدنی است و قطعا مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس این امر را به آمریکا ثابت می کنند.

بر اساس گزارش سایت پلیس وی همچنین گفت: طبق آمارها حضور مردم در راهپیمایی روز قدس امسال بیش از سال های گذشته است و این اهتمام مردم راهی برای مقابله با ادعاهای آمریکا است. راهپیمایی روز قدس و حضور گسترده مردم قطعا پیام دیگری برای جهان استکبار خواهد داشت و آن این است که قطعا معامله قرن بدون تأمین خواسته های به حق مردم فلسطین امری ناشدنی و غیرممکن است.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین