|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۲۶۵۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷
مظنون در بازجوئی‌های اولیه منکر هرگونه دخالتی در این جنایت خون بار بود و روند رسیدگی به پرونده به کندی پیش می‌رفت تا اینکه در ادامه تحقیقات سرنخ‌های جدید از زوایای پنهان این جنایت بدست آمد.
 فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: عاملان قتل استاد دانشگاه زابل با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیر شدند.

 سردار محمد قنبری در این باره اظهار داشت: ساعت یک بامداد پنجم اردیبهشت "فرشته ناروئی" عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی زابل که به همراه شوهرش با یک دستگاه سواری زانتیا در محور زابل-زهک در حرکت بوده توسط افراد ناشناس به رگبار گلوله بسته شده و به علت شدت جراحات وارده فوت کرد.

وی افزود: همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی از همان ساعت اولیه این جنایت با هدایت مستقیم سرهنگ"ابراهیم ملاشاهی" رئیس پلیس آگاهی استان با بررسی دقیق صحنه جنایت موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از بررسی‌ سرنخ‌های بجامانده و یک سری تحقیقات گسترده میدانی مظنون به قتل را با هماهنگی قاضی ویژه قتل برای تحقیقات به پلیس آگاهی احضار کردند.

وی بیان کرد: مظنون در بازجوئی‌های اولیه منکر هرگونه دخالتی در این جنایت خون بار بود و روند رسیدگی به پرونده به کندی پیش می‌رفت تا اینکه در ادامه تحقیقات سرنخ‌های جدید از زوایای پنهان این جنایت بدست آمد.

سردار قنبری ادامه داد: با توجه به سرنخ‌های بدست آمده مظنون به قتل در بازجوئی‌های علمی پلیس و مواجهه با ادله و مستندات انکار ناپذیر کشف شده به نقشه قتل با همدستی برادر ۳۷ ساله اش اعتراف کرد که کارآگاهان پلیس آگاهی با اطلاعات بدست آمده بلافاصله متهم دیگر این پرونده را نیز دستگیر کردند.

وی با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا خاطر نشان کرد: تحقیقات در باره انگیزه و چرایی این جنایت هولناک ادامه دارد.


منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین