|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۹
کد خبر: ۲۶۵۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳
همچنین در این نشست خبری سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: شروع خوب در بازی‌های این هفته برایمان مهم است تا در ادامه هم خوب کار کنیم.
  سرمربی تیم ملی والیبال ایران در نشست خبری پیش از دیدار تیم های ملی ایران و ایتالیا گفت: در این مسابقات با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه خودمان شرکت کردیم و با نگاه به آینده دنبال کسب بهترین نتیجه هستیم.

ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: به خاطر شرایط میزبانی خوب از چینی‌ها ممنونم. ما در این مسابقات با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه خودمان شرکت می‌کنیم. با نگاه به آینده دنبال کسب بهترین نتیجه در این مسابقات هستیم. تیم‌هایی که اینجا حضور دارند همه خوب هستند. بازی اول ما با ایتالیا یک کشور بزرگ در والیبال است و همیشه بازی با تیم‌های مختلف برای ما آموزنده است. من فکر می‌کنم شرایط تیم‌ها به هم نزدیک است. هر تیمی برای پیروزی در میدان ظاهر می‌شود و باید بجنگید تا بهترین نتیجه را بگیرد.

همچنین در این نشست خبری سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: شروع خوب در بازی‌های این هفته برایمان مهم است تا در ادامه هم خوب کار کنیم.

وی اظهار داشت: در این دو روز میزبانی خوبی از چینی‌ها دیدیم و همه چیز برای برگزاری مسابقات خوب است.

سعید معروف: بازی اول لیگ ملت ها مهم است

پاسور تیم ملی ایران افزود: زمان خوبی برای آماده سازی داشتیم اما بازی تدارکاتی نداشتیم. در این دو روز خودمان را با شرایط آب و هوایی چین تطبیق دادیم. بازی اول برای ما تعیین کننده است چون ما در گذشته معمولاً شروع خوبی در مسابقات نداشتیم، این هفته برایمان مهم است تا در ادامه هم خوب کار کنیم.

نخستین دیدار تیم ملی والیبال ایران در هفته نخست رقابت لیگ ملت با تیم ملی ایتالیا در کشور چین است. صبح امروز فدراسیون والیبال اسامی چهارده ملی پوش برای حضور در این رقابت‌ها را اعلام کرد.


منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین