|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۱
کد خبر: ۲۶۵۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸
او دیشب هم ادامه فیلم‌ها را دید. پشت‌کار او به ما کمک می‌کند و با برنامه‌ریزی خوبی کار را پیش می‌بریم. امیدواریم اصحاب رسانه که همیشه یار و مددکار تیم ملی بوده، هم‌چنان پشت ما باشد.
 رییس فدراسیون فوتبال گفت: رزومه درخشان ویلموتس در بحث سازندگی، اهمیت بالایی در انتخابش داشت.

 مهد تاج، رئیس فدراسیون فوتبال صبح چهارشنبه در ابتدای نشست معارفه مارک ویلموتس به عنوان سرمربی تیم ملی ایران گفت: ما بعد از بازی‌های جام ملت‌های آسیا در تدارک و پیش بینی یک سرمربی خوب برای تیم ملی ایران بودیم که دارای شرایط لازم باشد. در تحقیقاتی که انجام دادیم، مساله یک سرمربی که دارای رنج سنی ۴۵ تا ۵۵ سال باشد، وجود داشت. می‌خواستیم این مربی تجربه اداره تیم‌های ملی را داشته باشد. به هر جهت کارنامه و رزومه درخشان این مربی در بحث سازندگی اهمیت بالایی داشت.

او ادامه داد: با تعداد زیادی از سرمربی‌ها صحبت کردیم و به این نتیجه رسیدیم که از مارک ویلموتس، سرمربی پیشین تیم ملی بلژیک استفاده کنیم. او سابقه درخشانی دارد. او عملکرد خوبی در تیم ملی کشورش داشت و تا رده نخست رنکینگ صعود کرد. او در سایر تیم‌ها هم سابقه دارد که به ما کمک می‌کند. سفارت ایران در اسپانیا و بلژیک در این انتخاب به ما کمک کردند که جای تقدیر و تشکر دارد. برای نحوه قرارداد بین ما و ویلموتس مذاکرات زیادی وجود داشت. امروز صبح روی بندهای قرارداد بحث داشتیم و توانستیم قرارداد را منعقد کنیم. این قرارداد تا جام جهانی است.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تمامی مسائل که ممکن بود در آینده منجر به اختلاف شود را بررسی کردیم. احترام متقابل به باشگاه و سرمربیان باشگاه‌ها، احترام متقابل به هواداران و همه موارد دیده شده است. او در این چند روز تمام بازی‌های تیم ملی را دید. او دیشب هم ادامه فیلم‌ها را دید. پشت‌کار او به ما کمک می‌کند و با برنامه‌ریزی خوبی کار را پیش می‌بریم. امیدواریم اصحاب رسانه که همیشه یار و مددکار تیم ملی بوده، هم‌چنان پشت ما باشد.

مهدی تاج گفت: امروز وقتی که سرمربی جدید تیم ملی برای بازدید از کمپ تیم ملی و کشورمان به تهران آمد، متوجه کذب بودن مطالب درباره ایران در خارج از کشور شد. او متوجه نشاط و مردم علاقه مند کشورمان شد. ما یک کمپ تیم ملی مطمئن و خوب را داریم که او از عبارت کم نظیر استفاده کرد. الان چهار زمین چمن بسیار عالی و چمن مصنوعی داریم. سالن ورزشی خوبی داریم. استخر، سونا و بحث‌های درمانی بسیار عالی در اختیار داریم. مسائلی مانند ساختمان PEC را در دسترس داریم. این موضوعی افتخاری برای مجموعه کشورمان است. از اصحاب رسانه و وزیر ورزش و جوانان تشکر می‌کنم که کمک کردند.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: امیدوارم که بعد از سال‌ها که تیم ملی را رصد می‌کنید، همه از این انتخاب راضی باشد و به خوبی از آن یاد کنید.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین