|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۱
کد خبر: ۲۶۵۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۸
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت جزئیاتی بیشتر از قتل همسر دوم شهردار اسبق تهران را تشریح کرد.
 رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت جزئیاتی بیشتر از قتل همسر دوم شهردار اسبق تهران را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ بابک نمک‌شناس در حاشیه حضور خبرنگاران در مقابل برج محل قتل میترا استاد در شهرک غرب تهران گفت: وقوع حادثه قتل در ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز به پلیس گزارش و با حضور عوامل پلیس در محل مشاهده شد که جسد یک زن حدوداً ۳۵ ساله در حالی که مورد اصابت گلوله قرار گرفته در حمام افتاده است.

وی با بیان اینکه علت اصلی مرگ، اصابت گلوله به قفسه سینه بوده است، گفت: بنابرگزارش کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب آثار شلیک چند گلوله دیگر هم در محل مشاهده شده است که بلافاصله سرپرست دادسرای جنایی تهران به همراه بازپرس آقای دشتبان و اکیپ بررسی صحنه جرم و اداره دهم ویژه قتل نیز در محل حاضر شدند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت با بیان اینکه تحقیقات برای دستگیری مظنون اصلی در دستور کار قرار گرفته است، گفت: فرضیه‌های مختلفی در خصوص این جنایت مطرح شده که تمامی آنها در حال بررسی است اما تاکنون کسی دستگیر نشده است.

نمک‌شناس درباره اینکه آیا آقای نجفی متواری است، گفت: چنین چیزی صحیح نیست همانطور که گفتم فرضیات بسیاری در این زمینه مطرح شده است و فعلاً تحقیقات پرونده در بخش مقدماتی قرار دارد و اطلاعات تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین