|
|
امروز: شنبه ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۱:۲۳
کد خبر: ۲۶۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۵
وی گفت: دشمن نمی‌تواند مارا تحمل کند او معنای ربناالله را نمی‌داند و لذا دشمن ماست پس این دفتر شهادت بسته نخواهد شد و خداوند اینگونه ما را آزمایش می‌کند.
پیکر مطهر شهید سانحه هواپیمای ناجا بر فراز دستان مردم قوچان تشییع شد.

 پیکر پاک و مطهر سردار شهید قربان محمد دروگر نیت از شهدای حادثه سقوط هواپیمای نیروی انتظامی با حضور پرشور مردم و مسئولان بر دوش مردم شهید پرور شهرستان قوچان تشییع و پس از قرائت نماز به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین طباطبایی امام جمعه قوچان در گلزار شهدای این شهر آرام گرفت.

در حاشیه این مراسم امام جمعه قوچان در سخنانی با اشاره به آیه 30 سوره مبارکه فصلت اظهار کرد: خداوند نقشه راهی را برای پویندگان راه توحید ترسیم می‌کند.

وی افزود: خداوند می‌فرمایند کسانی که گفتند ربناالله و برگفتن ربناالله استقامت کنند ملائکه بر آنان نازل می‌شوند و بشارت می‌دهند که نترسید و حزن به دل راه ندهید و به بهشتی که خداوند وعده داده بشارت می‌دهند وکسانی که برای پیمودن راه پروردگار به شهادت می‌رسند مصداق این ایه شریف هستند.

وی افزود: قرآن پیش‌بینی می‌کند که گفتن ربناالله هزینه در پی دارد و باید سختی‌ها را به جان خرید و مصیبت‌ها را برای خدا تحمل کنند.

امام جمعه قوچان در ادامه اظهار کرد: ملت ما در حال استقامت در برابر ابرقدرت‌هاست و ما امروز به عنوان الگویی مقتدر در جهان مطرح شده‌ایم که این عزت و اقتدار را خدا به بهای سنگین خون شهدا به ما داده است.

وی گفت: دشمن نمی‌تواند مارا تحمل کند او معنای ربناالله را نمی‌داند و لذا دشمن ماست پس این دفتر شهادت بسته نخواهد شد و خداوند اینگونه ما را آزمایش می‌کند.

طباطبایی در پایان خاطرنشان کرد: شکست استکبار و عوامل مزدوران قطعی است با پشتوانه آیات قرآن کریم این‌ها قطعا شکست خواهند خورد. قرآن می‌فرماید باطل از بین رفتنی است اما ننگ بر کسانی که به دین خود خیانت می‌کنند. 

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین