|
|
امروز: يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۱
کد خبر: ۲۶۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۱
رئیس یوفا درباره طرح سپ بلاتر درباره بررسی صحنه‌های مشکوک از سوی داور مسابقه در جریان بازی گفت: بررسی صحنه‌های مشکوک در فوتبال قطعا این رشته را می‌کشد و دیگر جذابیتی را در فوتبال باقی نمی‌گذارد.
رئیس یوفا بار دیگر مخالفت خود را با ورود فناوری به فوتبال اعلام کرد. بازیکن سابق یوونتوس همچنین درباره بازی جنجالی یوونتوس و رم نیز به صحبت پرداخت.

 رم در حالی برابر یوونتوس در هفته ششم سری A تن به شکست داد که حرف و حدیث‌های زیادی درباره عملکرد داوری این بازی وجود داشت. شاگردان رودی گارسیا در این دیدار با نتیجه سه بر دو تن به شکست دادند. داور دو ضربه پنالتی برای یوونتوس گرفت و گل سوم این تیم هم در شرایط مشکوک به آفساید به ثمر رسید و حتی آلگری، سرمربی یوونتوس هم اعتراف کرد که گل بونوچی آفساید بوده است.

میشل پلاتینی، رئیس اتحادیه فوتبال اروپا که ساله‌ا در یوونتوس بازی کرد، درباره محبوبیت این تیم بین داوران ایتالیایی گفت:‌ این داستان همیشگی است که داوری‌ها به سود یوونتوس است. معمولا هر جا که یک تیم به قهرمانی‌های زیادی می‌رسد متهم می‌شود که از طرف داوران حمایت می‌شود. این داستان به هیچ وجه صحت ندارد. البته باید بگویم که من دیدار یوونتوس و رم را ندیدم و نمی‌دانم گل بونوچی آفساید بوده است یا خیر. فقط این را می‌دانم که تیمی که همیشه برنده می‌شود متهم به محبوبیت بین داوران می‌شود.

پلاتینی ادامه داد: دیدار یوونتوس و رم بین دو تیم مدعی برگزار و سرنوشت آن مشخص شد. دیگر نباید درباره این دیدار صحبت کرد.

رئیس یوفا درباره طرح سپ بلاتر درباره بررسی صحنه‌های مشکوک از سوی داور مسابقه در جریان بازی گفت: بررسی صحنه‌های مشکوک در فوتبال قطعا این رشته را می‌کشد و دیگر جذابیتی را در فوتبال باقی نمی‌گذارد. کاملا مخالف این طرح هستم. این طرح ریشه فوتبال را از بین می‌برد. امیدوارم به خاطر جذابیت فوتبال جلوی اجرای این طرح گرفته شود.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین